Show simple item record

dc.contributor.advisorKaņepējs, Mārtiņšen_US
dc.contributor.authorSalmane, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:18Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:18Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10999en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10909
dc.description.abstractDiplomdarbā pētīta Ogres rajona pirmsskolas izglītības iestādes „Zelta Sietiņš” pedagogu un bērnu vecāku sadarbība sagatavojot 5-6 gadus vecus bērnus skolai. Diplomdarba autore: Anita Salmane Diplomdarba tēma mūsdienās ir aktuāla un tā varētu interesēt pirmsskolas skolotājus, vecākus, kā arī studentus. Pētījuma rezultāti atklāj, ka vecāki un pedagogi labprāt sadarbojas, lai veiksmīgāk sagatavotu bērnus skolai. Pētījuma ietvaros tika gūts apstiprinājums, ka tie bērni, kuru vecāki izrāda patiesu interesi par sava bērna zināšanām un prasmēm, veiksmīgi sagatavojas skolai. Pētot diplomdarba tēmu, autore iepazinās ar pedagogu V. Zelmeņa, R. Kaņepējas, D. Lieģenieces un psihologu G. Svences, A. Vorobjova, I. Puškareva, Ē. Eriksona atzinumiem pētāmās problēmas aspektā: par bērnu gatavību skolai, pirmsskolas iestādes un ģimenes sadarbības nozīmi šajā procesā. Rezultātā darba mērķis ir sasniegts un izvirzītā hipotēze ir pierādīta. Darba apjoms: 48 lpp., 19 attēli, 6 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe title of the paper: “Effect of the literary working front 5-6 age children on the reading know – how facilitation.” The author of the paper: Gunita Stafecka. Paper’s supervisor : Dr. paed. prof. R.I.Kanepeja. Paper’s content: 78.foliage; 32.source; 10.addition; Research’s purpose. Knowingly of the literary working effect to the reading learning process. Theoretic foundation of the graduation work formative – appreciation of pedagogic and psychological, what to hold up of oversea (J.H.Pestalocija, R.Steinera, L.Vigotska and other), ever Latvia pedagogue and psychological (V.Zelmena, A.Vorobjova, R.I.Kanepejas and other) theoretic appreciative about conditional of the successful reading know – how. Governing questions, what analyze theoretic holding it is reading know – how promotional factors substance, in the reading know – how pollution process to the preschool as well as literary working effect to the children development. Practice holding was perform research in Riga X kindergarten, utilization thus method – literature study, pedagogical pilot activities, pedagogical observation. Hypothesis of the research: “if read know – how process hold up of the literary working, then children acquirement to get up playing,” it is attenuation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePirmsskolas izglītības iestādes pedagogu un ģimenes sadarbība bērna sagatavošanai skolaien_US
dc.title.alternativeThe cooperation between the preschool pedagogues and parents in preparing the child for schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record