Pareizas izrunas attīstības nozīme tiem, kas sāk apgūt angļu valodu: Turcijas gadījums
Author
Karacan, Ömer Faruk
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Sandra
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Šī darba galvenais mērķis ir uzsvērt valodas izrunas nozīmīgumu, akcentējot to ka tiem, kas mācās svešvalodas, vajadzētu būt korektai un pareizai izrunai. Līdz ar to šis darbs apraksta galvenos faktorus, kas ietekmē valodas apguves un mācīšanās procesus, koncentrējoties tieši uz EFL skolēniem un studentiem Turcijā. Šis darbs arī piedāvā nepieciešamos risinājumus, lai atrisinātu šos jautājumus, kā arī norādījumus, kā šos paņēmienus vajadzētu pielietot praksē.
Darba autors ir veicis atsevišķa gadījuma izpēti un izveidojis aptauju, izstrādātu Turcijas studentiem, kas Latvijā ir ieradušies ar ERASMUS programmas starpniecību, pētot viņu angļu valodas sagatavotības līmeni. Intervija ar angļu valodas skolotāju tika veikta, lai uzzinātu viņa pieredzi, mācot angļu valodu pamatskolā Turcijā.
Atslēgsvārdi: svešvalodas, precīza runa, EFL, Turcija, ERASMUS This paper firstly emphasizes the importance of the spoken form of the language and therefore foreign language learners should have correct and accurate pronunciation. Additionally, this paper discusses main factors affecting the oral skills of EFL young learners in Turkey in the language learning and teaching process. It also suggests some necessary techniques for the solution of these factors. Recommendations are also given about how these techniques should be applied.
The author has carried out a case study which contains a questionnaire. It was designed for students who came from Turkey as ERASMUS Programme participant in Latvia and to examine their backgrounds of English. An interview with the current English teacher was conducted for finding out his experience of teaching English in Primary School in Turkey.
Key words: foreign language, accurate speaking, EFL, Turkey, ERASMUS