Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠelvaha, Lolitaen_US
dc.contributor.authorSkuja, Dagnijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:24Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:24Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13278en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10960
dc.description.abstractDarba mērķis ir izveidot mācību saturu tēmai „Apģērbs un šūšana” 9.klasei un pārbaudīt to praksē, analizēt iegūtos rezultātus. Izstrādājot šo tēmu, autore vēlas mājturības un tehnoloģiju tematus: „Apģērbs” un „Šūšana” mācīt vienoti, saistot teoriju ar praksi. Darbā ir izpētītas tādas tēmas, kā apģērba vēsture, eiropeiskie apģērbu pamatstili, garderobes komplektēšana un plecģērba šūšana. Mācību satura apguves sekmēšanai tiek izveidots tematiskais plāns 14 mācību stundām, kurās atspoguļojas konkrēti uzdevumi. Tiek analizētas izstrādātā mācību satura apguves iespējas 9.klasē. Pielikumā redzami plecģērba apguvi veicinoši uzskates materiāli, mācību procesā lietotie uzskates līdzekļi, kā arī skolnieču darbi. Atslēgvārdi: mājturība un tehnoloģijas, mācību saturs, apģērbs, šūšana.en_US
dc.description.abstractThe aim of the paper is to develop curriculum and supplementing resources for the theme „Clothing and sewing” for the lessons of home economics and technologies in grade 9. The developed curriculum and supplementing materials will be used for integrative approach in teaching both themes „Clothing and sewing” unitedly. The paper such themes as the history of clothing, basic styles of the european clothing, successful combining of the wardrobe and practical clothes sewing are studied.. In order to encourage effective teaching and learning process of the theme „Clothing” and „Sewing” in grade 9 thematic plan (curriculum) is developed. The plan covers 14 lessons, including specific tasks and analyzed opportunities for better acquisition of learning content and results. The variety of different visual aids and practical tips of clothing and sewing and students made cloth models are included in the appendix. Key words of the paper are home economics and Technologies, curriculum, clothing and sewing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību tēmas "Apģērbs un šūšana" apguve mājturībā un tehnoloģijās 9. klasēen_US
dc.title.alternativeAcquisition of the theme "Clothing and sewing" at the lessons of home economics and technologies in Grade 9en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige