Plastilīna animācijas tehnikas izmantošanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās Dānijas slēgta tipa mācību iestādē 15 – 17 gadus veciem audzēkņiem
Author
Otomere, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Irbe, Ingrīda
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Plastilīna animācijas tehnikas izmantošanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās Dānijas slēgta tipa mācību iestādē 15 – 17 gadus veciem audzēkņiem” mērķis ir izpētīt un noskaidrot plastilīna animācijas tehnikas izmantošanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās. Diplomdarba ietvaros aprakstītas piemērotas metodes plastilīna tehnikas apgūšanai. Kā arī izzinātas vecumposma īpatnības, lai izveidotu skolēnu spējām atbilstošus uzdevumus un organizētu mācību darbu.
Diplomdarbā ir aprakstīta arī uz plastilīna animācijas tehnikas apgūšanu vizuālās mākslas nodarbībās orientēta uzdevumu kopa, kas sastāv no 7 uzdevumiem. Darbā ir iekļauts arī mācību procesa apraksts, stundu analīze un rezultātu analīze.
Diplomdarbs balstīts uz pētījumiem pedagoģiskajā, psiholoģiskajā, mākslas teorijā un praksē iegūtajiem rezultātiem. The aim of the diploma thesis „The usability of plasticine animation technique in visual arts classes in closed-type teaching institution in Denmark for 15 – 17 years old pupils” is to examine and determine the usability of plasticine animation technique in visual arts classes. In the diploma thesis there are described the appropriate methods for familiarization of plasticine technique as well as explored the peculiarities of age periods in order to develop tasks which are suitable for pupils’ abilities and to organize school work.
In the diploma thesis there is also described a set of tasks, which consists of 7 tasks, inclined to learning plasticine animation technique in visual arts classes There is included the description of teaching process, analysis of classes and analysis of results in the thesis.
The diploma thesis is based on research in pedagogical, psychological, art theory and results obtained in practice.