Show simple item record

dc.contributor.advisorNikiforovs, Jurisen_US
dc.contributor.authorReinberga, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:32Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:32Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16426en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11021
dc.description.abstractMūsdienu cilvēks dzīvo informācijas un vizuālās kultūras laikmetā, viņš nespētu iedomāties, kāda būtu ikdiena, kurā nebūtu tīģeris uz brokastu pārslu pakas, vai Pablo Pikasso „Gernika” , nebūtu televīzijas programma vai kāda produkta apraksts, nebūtu internets. Teksts un attēls, cilvēku dzīvē un ikdienā spēlē lielu lomu, tie kalpo kā saziņas līdzeklis, arī kā pašizpausmes iespēja. Diplomdarba „Teksts kā vizuāls tēls 8.klasē” mērķis ir izpētīt kā šos jēdzienus iespējams apvienot un atrisināt 8.klasē. Autore, diplomdarba tēmas ietvaros, pēta pedagoģisko, psiholoģisko un metodisko literatūru, pēta dažādus mākslas, literatūras avotus saistībā ar daudzveidīgām teksta vizualizācijas iespējām. Pedagoģiskā eksperimenta procesā iegūtie rezultāti ir skolēnu izpratne par tekstu kā vizuālu tēlu un dažādu šriftu stilu atbilstoša izmantošana skolēnu ikdienā. Atslēgas vardi: Kaligramma, Vizuālā dzeja, Gijoms Apolinērs, Šrifts, Pusaudzis, Identitāteen_US
dc.description.abstractModern man living in the information and visual culture in the age, he could not imagine what daily life would be where the tiger would not be breakfast cereal packets, or Pablo Picasso "Guernica" is not a television program or a description of the product, not the Internet. Text and image, human and daily life play a large role, they serve as a communication tool as an opportunity for self-expression. Diploma "Text as a visual image of the 8th" is to explore how these concepts can fit together and resolve the 8th. The author, at graduation theme is examining pedagogical, psychological and methodological literature, a variety of artistic, literary sources, in connection with diverse text visualization capabilities. In the process of Pedagogical experiment, results of a student understanding of the text as a visual image and different font style for the appropriate use of pupils' everyday lives. Key words: Kaligramma, Visual poetry, Guillaume Apollinaire, Fonts, teenager, Identityen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleTeksts kā vizuāls tēls 8. klasēen_US
dc.title.alternativeText as a visual image of the 8th gradeen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record