Show simple item record

dc.contributor.advisorDaiktere, Inetaen_US
dc.contributor.authorNeimane, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:33Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:33Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other16683en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11027
dc.description.abstractBaibas Klindžānes – Klinšānes bakalaura darba „Jauniešu (16-21) motivācija aktīvai iesaistei deju nodarbībās” mērķis ir izzināt faktorus, kuri motivē jauniešus (vecumposmā no 16 līdz 21 gadam) apmeklēt deju nodarbības. Darbā apskatītā problēma: kā motivēt jauniešus (vecumposmā no 16 līdz 21 gadam) apmeklēt deju nodarbības. Autores izvirzītā pētījuma hipotēze ir: jauniešus (vecumposmā no 16-21 gadam), kuri dejo un jauniešus (vecumposmā no 16 līdz 21 gadam), kuri nenodarbojas ar dejošanu, apmeklēt deju nodarbības spēj motivēt vienlīdzīgi motivāciju veidojoši faktori. Autore secina, ka galvenie faktori, kuri motivē jauniešus (vecumposmā no 16 līdz 21 gadam) apmeklēt deju nodarbības ir: iespēja iepazīt konkrētās kultūras iezīmes; iespēja saturīgi pavadīt savu brīvo laiku; iespēja uzlabot savu fizisko attīstību; iespēja apmierināt jauniešu sociālās un garīgās intereses; iespēja piederēt kādai konkrētai grupai; deju kolektīva vadītāja raksturu īpašību saderība ar respondenta rakstura īpašībām. Lai sasniegtu darba sākumā izvirzīto mērķi un identificētu dominējošos faktorus, kuri motivē jauniešus (vecumposmā no 16 līdz 21 gadam) dejot, kā arī, lai apstiprinātu darba sākumā izvirzīto hipotēzi, darba autore ir izmantojusi teorētiskās izpētes metodes (literatūras vākšana, analīze un sintēze), kā arī praktiskās izpētes metodes (anketēšana, datu apstrāde Exel formātā (XLS), datu analīze).en_US
dc.description.abstractThe purpose of Baiba Klindznae – Klinsane the bachelor’s work is to explore factors which motivate young adults (at the age from 16 till 21) to attend dancing classes. In the bachelor’s work is following problem examined: how to motivate young adults (at the age from 16 till 21) to attend dancing classes. The author’s hypothesis of the proposed research is: young adults (at the age from 16 till 21) who dance, and young adults (at the age from 16 till 21) who don’t dance, can be equally motivated to attend dancing classes by the factors which create motivation. The author concludes that the dominative factors which motivate young adults (at the age from 16 till 21) to dance are: opportunity to explore particular cultural features; opportunity to meaningfully spend your free time; opportunity to improve their physical development; opportunity to satisfy young people's social and spiritual interests; opportunity to belong to a particular group; the teacher’s character compatibility with the respondent's character. To achieve in the beginning of the work proposed purpose and identify dominative factors which motivate young adults (at the age from 16 till 21) to dance, as also to acknowledge in the beginning of the work proposed hypothesis, the author used methods of theoretic research (compilation of literature, analysis and synthesis), as also methods of practical research (questionnaire, handling of the results in Exel format (XLS), evaluation of the results).en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleJauniešu (16-21) motivācija aktīvai iesaistei deju nodarbībāsen_US
dc.title.alternativeMotivation of youth (16-20) to take an active part in dance lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record