Show simple item record

dc.contributor.advisorČernova, Emīlijaen_US
dc.contributor.authorStoka, Anitraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:33Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:33Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other16684en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11028
dc.description.abstractPašdarināta rotaļlieta mūsdienu bērna dzīvesdarbībā pirmsskolas izglītības iestādē. Darba apjoms: 64 lapas, 58 bibliogrāfiski nosaukumi, 5 pielikumi, 31 attēls, 5 tabulas. Problēma: Darbā tika pētīta pašdarinātas rotaļlietas lietošanas problēma, teorētiski un praktiski analizēta ar empīriskām metodēm – anketēšana, intervija, novērošana. Pētījuma mērķis: Pētīt pašdarinātas rotaļlietas izmantošanu mūsdienu bērna dzīvesdarbībā pirmsskolas izglītības iestādē. Atslēgas vārdi: rotaļlieta, pašdarināta rotaļlieta, bērns, bērna dzīvesdarbība. Darba struktūra: Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā apskatīta rotaļlietas lietošanas problēma psiholoģiski pedagoģiskajā literatūrā. Rotaļlieta aplūkota vēsturiskajā skatījumā. Noskaidrota rotaļlietu būtība un veidi. Atklāta pašdarinātas rotaļlietas nozīme Latvijā senatnē un latviešu rakstnieku bērnības atmiņās. Skaidrotas vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnības. Otrā daļa veltīta pētījuma izstrādei un organizēšanai, kā arī pētījuma rezultātu apkopošanai. Secinājumu un ieteikumu izstrādei.en_US
dc.description.abstractThe self-made toy in a modern kid’s life activity in a pre-school educational establishment. Scope of work: 64 pages, 58 bibliographical titles, 5 additions, 31 images, 5 tables. Problem: Unser problem of self – made toys was researched at work, theoretically and practically analyzed with empirical methods – survey, interview, observation. The aim of the study: To research use of self – made toys today’s child lifetime activity at pre-school educational institution. Keywords: Toy, self-made toy, child, child is life activity. The structure of work: Work consists of two parts: in the first part is viewed use problem of self-made toys in psycho-pedagogical literature. Toy is viewed in historical perspective. There is elecidated the nature and types of toys. At work is discovered mean of self- made toys in ancient times of Latvia and in childhood memories of Latvian writers. There is explained development features of older preschoolers. The second part is dedicated for study development and organization as well as the compilation of the results of the study. The second part is dedicated for conclusions and recommendations development too.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePašdarināta rotaļlieta mūsdienu bērna dzīvesdarbībā pirmsskolas izglītības iestādēen_US
dc.title.alternativeThe self-made toy in a modern kid’s life activity in a pre-school educational establishmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record