• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Saskarsmes prasmju attīstības veicināšana 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē

Thumbnail
View/Open
299-16864-Pabrukle_Jana.pdf (1.156Mb)
Author
Pabrūkle, Jana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Date
2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā „Saskarsmes prasmju attīstības veicināšana 5 – 6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē” tiek izzinātas vienas no svarīgākajām pirmsskolas vecuma bērnu prasmēm – saskarsmes prasmes un to veicināšanas iespējas. Darba mērķis teorētiski un praktiski izzināt, izanalizēt saskarsmes prasmju attīstības veicināšanas iespējas 5 – 6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Darbā ir teorētiski izzināta saskarsmes būtība: saskarsmes jēdziens, struktūra, veidi un funkcijas; 5 – 6 gadus vecu bērnu vecumposma raksturojums pētāmās problēmas aspektā (saskarsme 5 – 6 gadu vecumā, domāšana (iztēle), uzmanība, emocionālā attīstība); izanalizētas saskarsmes prasmju veicināšanas iespējas minētajā vecumā (rotaļa un spēle, sadarbība grupā, draugu izvēle aktivitātē, literatūra (pasakas, daiļdarbi)). Balstoties uz teorētiski izzināto, tika veikts praktiskais pētījums par 5 – 6 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanu pirmsskolas izglītības iestādē. Tika izmantota bērnu pedagoģiskā novērošana, skolotāju anketēšana un veikta pārveidojošā darbība pēc izstrādātas programmas, lai noskaidrotu, kā veicināt, pilnveidot saskarsmes prasmes 5 – 6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Atslēgvārdi: saskarsme, prasme, sociālā percepcija, komunikācija, mijiedarbība, socializācija, pirmsskola.
 
At the Paper of „Developmental encouragement for Communication skills for 5 – 6 year olds in preschool” are find out one of more leding preschool’s skills – Communication skills. The aim of the Paper are in the teoretical literature and in the practice find out and conduce Communication skills in preshool for 5 – 6 year olds.There is find out at work essence of Communication: concept of Communication, Communications structure, wises and functions, characteristic of 5 – 6 year olds. There are analyse at the Paper conduce of Communication skills in 5 – 6 year olds (play, cooperation in the group, choice of friends, literature (fairy-tales).At the Practical part of Paper is manage investigation about 5 – 6 year olds Communication skills in preschool. There are used pedagogical observation, pedagogical quetionary, tranfigure action after work out plan. Keywords: interaction, skill, social perception, communication, interface, socialization, preschool.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11036
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV