Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmanis, Aivarsen_US
dc.contributor.authorRomanovska, Gunitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:36Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:36Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17739en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11056
dc.description.abstractMaģistra darba pētījumā ir teorētiski pamatotas un empīriski noteiktas mijsakarības starp sociālo zinību skolotāju mācību izvēli un skolēnu pamatkompetenču veidošanos. Teorētiski tika analizētas mācību metodes un izvēlēta pētījumam piemērotākā mācību metožu klasifikācija, kā arī tika raksturotas astoņas pamatkompetences. Empīriski veikta pamatkompetenču faktoru analīze, statistiski analizētas skolotāju piedāvātās mācību metodes pamatkompetenču pilnveidei un noteiktas mijsakarības starp sociālo zinību skolotāju mācību metožu izvēli un skolēnu pamatkompetenču veidošanos. Maģistra darbā veiktais pētījums ir pilotpētījums turpmākajam promocijas darbam par sociālo zinību pedagogu metožu praktisko pielietojumu un to ietekmi uz skolēnu pamatkompetenču pilnveidi. Atslēgvārdi: metode, mācību metode, kompetence, pamatkompetence, mijsakarības.en_US
dc.description.abstractIn the present master’s research paper the author has theoretically grounded and empirically stated the correlation between the choice of methods of social science teachers and formation of pupil basic competences. Teaching methods were analyzed and the appropriate teaching method classification for the present research paper was chosen. Eight basic competences were described. In the empirical part of the paper analyses of the basic competence factors was performed. Methods offered by the teachers for the improvement of basic competences were analyzed and correlation was found between the choice of methods of social science teachers and formation of pupil basic competences. Research performed in the master’s paper is a pilot research for the further doctorate paper on the practical application of methods of social science teachers and their impact on the improvement of pupil basic competences. Key words: method, teaching method, competence, basic competence, correlation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālo zinību skolotāju mācību metožu izvēles un skolēnu pamatkompetenču veidošanās mijsakarības pamatskolāen_US
dc.title.alternativeCorrelation between the choice of methods of social science teachers and pupil basic competence formation in elementary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record