6-7 gadus vecu bilingvu bērnu lasīšanas prasmes veicināšanas iespējas
View/ Open
Author
Meļņika, Vita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums:
6-7 gadus vecu bilingvu bērnu lasīšanas prasmes veicināšanas iespējas.
Pētījuma mērķis:
izpētīt lasīšanas prasmes veicināšanas iespējas 6-7 gadus veciem simultāniem bilingviem bērniem.
Teorētiskā daļā ir pētīts un analizēts, kas ir bilingvisms, kā arī 6-7 septiņus gadus vecu bērnu vecumposma īpatnības. Tika pētītas teorētiskās nostādnes lasīšanas prasmju veidošanās procesā.
Pētījums empīriskajā daļā tika noskaidrots vai un kā simultānais bilingvisms ietekmē bilingvu bērnu lasītprasmes attīstību.
Galvenais secinājums, kas tika iegūts strādājot pie šī bakalaura darba ir:
Bilingvisms netraucē 6-7 gadus vecu bērnu lasītparsmju attīstībā un veicināšanā.
Atslēgvārdi: bilingvisms, simultānais bilingvisms, lasītprasme, veicināšana, 6-7 gadus veci bērni. Title:
The reading skills promotional opportunities of 6-7 year-old bilingual children.
Objective:
To explore ways of promoting the reading skills of simultaneously bilingual children aged 6-7.
The theoretical part seeks to define and explore the phenomenon of bilingualism, as well as the special characteristics of six to seven-year-old children. Theoretical approaches to the problem of reading skills formation were analyzed.
The empirical part of the study aims to find out how simultaneous bilingualism affects children's literacy development.
The main conclusion, which was arrived a tas a result of this thesis is the following:
Bilingualism does not interfere with reading skills development of 6-7 year-old children.
Keywords: bilingualism, simultaneous bilingualism, literacy, promotion of skills, 6-7 year-old children.