Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zandaen_US
dc.contributor.authorIvanova, Jevgēnijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:42Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:42Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19258en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11081
dc.description.abstractAutore: Jevgēnija Ivanova.Maģistra darba temats: Vecāku audzināšanas kompetences veicināšana sociālajos tīklos. Maģistra darbs veltīts vecāku audzināšanas kompetences analīzei sociālajos tīkos.Darba ietvaros pētītas teorētiskās nostādnes par ģimeni, ģimenes modeļiem un formām, ģimenes funkcijām, ģimenes stāvokli 21. gadsimta Latvijā, vecāku audzināšanas kompetenci, interneta un sociālo tīklu vēsturi, vecāku komunikāciju internetā un sociālajos tīkos. Pētījuma mērķis: izpētīt vecāku audzināšanas kompetenci sociālajos tīklos.Pētījuma uzdevumi: 1.analizēt pedagoģisko, psiholoģisko, sociālo, kā arī datorzinātņu literatūra un avotus par vecāku audzināšanas kompetenci sociālajos tīklos; 2.izstrādāt pētījuma kritērijus un atbilstošus rādītājus; 3.veikt satura analīzi; 4.apstrādāt un analizēt iegūtos datus; 5.veikt secinājumus. Pētījuma jautājums: kāpēc vecāki attīsta un pilnveido savu audzināšanas kompetenci sociālo tīklos? Pētījumā izmantotās metodes: teorētiskās literatūras analīze, satura analīzi, analīzes interpretācija. Pētījuma bāze: portāls Cālis.lv, portāls mammamuntetiem.lv, kā arī 50 respondenti (vidējais vecums 28,8 gadi), no tiem 49 sievietes un 1 vīrietis. Darba apjoms: 77 lpp. (bez pielikumiem) Darbā iekļautas: 4 tabulas. Atslēgvārdi: ģimene, audzināšana, komunikācija, internets, sociālie tīkli, portāls.en_US
dc.description.abstractThe author: Jevgēnija Ivanova The theme of the Master Paper: Promotion of Parents' Educational Ability in Social Networks The following Master Paper is dedicated to the analysis of parental educational expertise in social networks. Within a framework of this paper the following theoretical viewpoints were explored: a family, family models and forms, functions of a family, family’s position in the XXI century in Latvia, parents’ educational expertise, the history of Internet and social networks, the communication among parents in Internet and social networks. The aim of investigation: to explore parental educational expertise in social networks The tasks of investigation: 1.to analyse pedagogy, psychology, social and, computer science literature and sources about parents’ educational expertise in social networks; 2.to develop the criteria for the research and its correspondent indicators; 3.to carry out content analysis; 4.to process and analyse the obtained data; 5.to draw conclusions. The question of investigation: Why do the parents develop and perfect their educational ability in social networks? Methods used during the investigation: an analysis of theoretical literature and its content, an interpretation of the analysis. The base for investigation: Internet-portal Cālis.lv, Internet-portal mammamuntetiem.lv and 50 respondents (the average age being 28.8 years, 49 females and 1 male). Volume of the paper: 77 pages (with no appendices) The paper contains: 4 tables. Keywords: family, upbringing, communication, Internet, social network, portal.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVecāku audzināšanas kompetences veicināšana sociālajos tīklosen_US
dc.title.alternativePromotion of Parents' Educational Ability in Social Networksen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record