• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Attīstošās vides izveide pirmsskolas izglītības iestādē X

Thumbnail
Открыть
299-21835-BAKALAURS_Lauma.pdf (1.407Mb)
Автор
Buka, Lauma
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Laumas Bukas izstrādātā bakalaura darba „Attīstošās vides izveide pirmsskolas izglītības iestādē X” mērķis ir izzināt attīstošās vides izveides nosacījumus pirmsskolas izglītības iestādē X. Darba struktūru veido 3 nodaļas un 8 pielikumi. Pirmajā nodaļā sniegts pirmsskolas vecuma (3 – 6 gadi) bērna attīstības raksturojums. Otrajā nodaļā ir veikta teorētiskā literatūras analīze par attīstošās vides izveidi pirmsskolas izglītības iestādē. Trešajā nodaļā, pielietojot standarta intervijas un tiešās novērošanas pētījuma metodes, veikts empīriskais pētījums par attīstošās vides izveidi pirmsskolas izglītības iestādē X. Atslēgas vārdi: attīstošā vide; pirmsskolas vecumposms (3 – 6 gadi); fiziskā vide; lietu vide.
 
The main aim of Laumas Bukas bachelour’s paper „Establishment of evolving environment in preschool X” is to find out evolving environment’s establishment conditions in preschool X. The paper consists of three chapters and eight . In the first chapter are summirized preschool aged (3 – 6 year olds) child’s development characteristics. Second chapter consists of theoretical literature’s analysis about establishment of evolving environment in preschool. In the third chapter, by using research methods such as standart interviews and direct observation, the empirical research about establishment of evolving environment in preschool X is performed. Key words: evolving environment; preschool age (3 – 6 year olds); physical environment; environment of goods.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11145
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV