Show simple item record

dc.contributor.advisorLinde, Lilitaen_US
dc.contributor.authorTomilova, Larisaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:51Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:51Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22565en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11163
dc.description.abstractDiplomdarba tēma, kura nosaukums ir „Pozitīvas domāšanas tehnikas lai paaugstinātu skolēnu motivāciju angļu valodā vidusskolā’’ tika izvēlēta pozitīvas domāšanas un motivācijas nozīmīgas lomas studentu attiecibā uz mācību procesu un valodu dēļ. Lai mācību processbūtu produktīvs, skolēniem stundās būtu jājūtas motivetiem. Darbam izvēlētā pētījuma metode ir atsevišķa gadījuma pētījums un pētījumā piedalāsvidusskolas skolēni, kas apgūst angļu valodu. Datu vākšanai izmantotās metodes ir aptaujas un novērošana. Aptaujas tika izveidotas ar mērķi noskaidrot, vai skolēni angļu valodas stundās jūtas motivēti angļu valodas stundās. Lai celtu skolēnu motivāciju, skolēniem tika ļauts izvēlēties mācību gaidu. Pēc pētījuma veikšanas tika veikta aptauja, ar kuras palīdzību tika noskaidrots, ka skolēnu motivācija ir uzlabojusies.Skolotājas laipnība, pozitīvā attieksme, smaids, spēles, dziesmas un dziedāšana, video un prezentācijas tika nosauktās kā lietas, kas skolēniem patikušas. Tika noskaidrots, ka īpašības, kādām jābūt labam skolotājam, lai skolēni stundā justos labi ir humora izjūta,saprotoša attieksme, sniedzot paskaidrojumus, pozitīva attieksme, draudzīga attieksme,dalīšanas pieredzē, skolotājs, kurš nekliedz, entuziastisks, cieņas pilns, smaidošs, pievilcīgs,labi sagatavojies stundai un inteliģents. Faktori, kas klasē skolēniem liek justies aizrautiem tika minēti draudzīga atmosfēra, mūzika, pāru un grupu darbs, klases dizains, valodu spēles, joki,vairāk iespējas runāt, video un labas atzīmes. Pozītīva domāšana tika minēts kā svarīgākais par fizisko aspektu. Stratēģijas, lai uzlabotu skolēnu pašcieņu, atbildības sajūtu un stresa pārvarēšanu palīdzēja nedaudz. Lai pierādītu šo stratēģiju efektivitāti nepieciešams ilgāks laiks. Skolēnu motivācija uzlabojās. Skolotājs, labas savstarpējās attiecības un pozitīva emocionālā atmosfēra tiek uzskatīta par galvenajiem faktoriem, kas palīdz justies skolēniem labi. Darbs pierāda, ka motivācijai ir izšķiroša loma veiksmīgā svešvalodu apguvē. Šis darbs apskata motivāciju un pozitīvo domāšanu metodi kā veicinošo faktoru angļu valodā kā otro valodu apguvē. Motivācija tiek definēta kā skolēna attieksme un orientācija attiecībā uz mērķi mācoties otru valodu.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Diploma Paper, entitled Positive Thinking Techniques to Raise Students’ Motivation in the English Language in the Secondary School has been chosen because of positive thinking and motivation a significant role of students’ approach towards learning process and the language. The aim of this research is to analyse and identify motivation in foreign language studies and to explore positive thinking factors which affect it. The work focuses on the importance of motivation during foreign language studies and positive thinking techniques to raise motivation. To reach the aim of the Diploma paper hypothesis, the following enabling objectives have been proposed: to explore relevant literature, to determine motivation and factors affecting foreign language learning. Case study as a research method was chosen; questionnaires and an interview as data collection methods were chosen, designed an carried out to form 10, Riga Purvciema Secondary School in February and March, year 2012. The Questionnaire is carried out in order to clarify whether the students are motivated during English language classes. In order to help students to feel more motivated, they were able to express their ideas about the way of learning and the way of preparing for the lessons. After the research students were questioned about their attitude and emotions during the research. They have became more motivated in English language classes. Positive thinking techniques, teacher’s kind attitude, creative way of learning, cooperative learning and presentations are mentioned as factors of students’ motivation improvement. The motivation was mentioned to be more important as physical aspect in the classroom. The thesis proves that motivation has a decisive role in successful foreign language studies. In order to sustain motivation throughout the learning process, many factors have tobe taken into consideration. The lack of motivation during foreign language studies makes them less effective. It is impossible to improve foreign language skills without motivation. Positive attitude towards learning English and promoting motivation can contribute to second-language acquisition. Motivation to achieve competence in the target language can be influenced by positive attitude towards the language and its culture.This paper explores motivation and positive thinking techniques as a contributing factors in English as a second language acquisition. Motivation is defined as the learner's attitude and orientation with regard to the goal of learning second language.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePozitīvās domāšanas tehnikas, lai paaugstinātu skolēnu motivāciju angļu valodā vidusskolāen_US
dc.title.alternativePositive Thinking Techniques to Raise Students' Motivation in the English Language in the Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record