Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandraen_US
dc.contributor.authorAndersone, Evitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:04Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:04Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27163en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11262
dc.description.abstractDiplomdarbs ‘Lomu spēles kā veids runāt prasmes attīstīšanai Angļu vidusskolas klasēs’ tika uzrakstīts, lai izpētītu kā lomu spēles veicina runāt prasmju attīstību vidusskolas klasēs. Diplomdarba mērķis bija izpētīt kā lomu spēles veicina runāt prasmju attīstību , kas nepieciešamas vidusskolas skolēniem. Viena gadījuma izpēte notika vienā no Jelgavas vidusskolām. Tā ilga trīs nedēļas. Grupā bija 12 skolēni , trīs lomu spēles tika izveidotas un pielietotas, lai attīstītu skolēnu runāt prasmi angļu valodā. Tika izmantotas sekojošas datu vākšanas metodes : vajadzību analīze, skolēnu runas prasmju vērtēšana 3 lomu spēļu laikā , pašvērtējuma anketa pēc lomu spēlēm un angļu valodas skolotāja anketa. Rezultāti pierādīja, ka lomu spēles attīsta skolēnu runāt prasmes vidusskolas klasēs. Pierādījās, ka skolēni gūst gandarījumu piedaloties lomu spēlēs un ir aktīvi lomu spēļu dalībnieki. Tika secināts ,ka lomu spēles veicina runāt prasmes attīstību vidusskolas klases angļu valodas stundās.en_US
dc.description.abstractThe Diploma paper ’Role play as a Means to Develop Speaking Skills at Secondary School English Lessons’ was written to examine how the role play contributes to the development of speaking skills. The aim of the Diploma Paper was to explore how role plays facilitate the development of speaking skills needed for Secondary school students. The case study took place in one of Jelgava Secondary schools. It lasted for three weeks. A sample consisted of 12 Secondary school students. Three role plays were applied in order to facilitate the development of students’ speaking skills. The methods of data collection, such as needs analysis before the role play , observation during the role plays, teacher’s interview and a questionnaire after the role play were used. The results proved that role plays facilitate the develop students’ speaking skills. It also shows that students enjoy participation in the different role plays and are active participants. It was concluded that role plays facilitates the development of students’ speaking skills in Secondary School English classes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLomu spēles kā veids runātprasmes attīstīšanai vidusskolas angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeRole-Play as Means to Develop Speaking Skills at Secondary School English Lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record