1.klases skolēnu zināšanu un prasmju par mutes higiēnas apguves veicināšana sociālo zinību stundās
Автор
Kondriča, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Baiba Kondriča. Tēma „1. klases skolēnu zināšanu un prasmju par mutes higiēnu apguves veicināšana sociālo zinību stundās.”
Bakalaura darbs . - Rīga: LU PPF., 2009. - 75 lpp; 5att.; 1 tabula; 10 grafiki; 6 pielikumi, bibliogrāfijā 46 nosaukumi.
Bakalaura darbam ir teorētisks un praktisks raksturs.
Lai izprastu mutes higiēnas apguves mācību satura veicināšanas iespējas sociālo zinību stundās, bakalaura darbā tika pētīts mācību saturs, tā vieta un nozīme mācību procesā, satura atlasīšanas un izveidošanas principi un kritēriji.
Lai izvērtētu mutes higiēnas lomu sociālo zinību mācību saturā, bakalaura darbā tiek pētītas un analizētas veselības izglītības satura attīstības izmaiņas, mācību saturu reglamentējošie dokumenti. Bakalaura darbā sniegta arī autores pieredze mācību satura izveidošanā, kā arī tiek apkopoti skolotāju un skolēnu anketu rezultāti.
Bakalaura darba praktiskajā daļā autore izstrādājusi programmu „Mutes dobuma higiēnas programma 1. klasei.” The author: Baiba Kondriča. The theme: “First Great Pupils To Acquire Knowledge and Skills on Oral Hygiene in Social Studies”.
Bachelor’s paper. – University of Latvia, Faculty of Education and Psychology, Riga, 2009. – 75 pages, 5 pictures, 1 table, 10 graph, 6 annexes, 46 bibliography sources.
The present Bachelor’s paper is of theoretical and practical nature.
To understand the possibilities of oral hygiene subject syllabus integration in social studies in the First Great in primary school, the Bachelor’s paper examines the syllabus, its place and significance in the learning process, the principles and criteria selecting and forming the syllabus, the notion and importance of integration in the learning process.
To evaluate the role of oral hygiene in the syllabus, the Bachelor’s paper examines and analyses the changes of the health studies content and documents regulating the syllabus. The Bachelor’s paper presents the author’s experience in forming the syllabus, as well as summarizes experts’ assessment about oral hygiene syllabus for Year 1 at primary school.
In the practical part of the Bachelor’s paper the author has worked out “Oral hygiene syllabus for Year 1 in primary school”.