Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baibaen_US
dc.contributor.authorMislēviča, Natālijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:08Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:08Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29625en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11298
dc.description.abstractMaģistra darba „1. klases skolēnu sociālās adaptācijas nosacījumi pedagoģiskajā procesā” mērķis ir teorētiski un empīriski izpētīt sociālo adaptāciju un tās nosacījumus pedagoģiskajā procesā. Darba teorētiskajā daļā tiek apkopota informācija par sociālo adaptāciju, sociālās adaptācijas nosacījumiem un problēmas izpausmju raksturojumu, analizētas 1. klases skolēnu vecuma īpatnības. Empīriskajā daļā veikta sociālo adaptāciju ietekmējošo nosacījumu izpēte (8 sākumskolas skolotāju intervijas, 72 1. klašu skolēnu vecāku anketas), pēc pētījumā iegūto datu apstrādes veikta to analīze un apkopotas atbildes uz pētījuma jautājumu. Pētījums atspoguļo sociālās adaptācijas procesu kā būtisku pedagoģiskā procesa sastāvdaļu personības socializācijas procesā.en_US
dc.description.abstractThe aim of Master’s Thesis „Successful social adaptation of the first year learning children at primary school” consists of theoretical and empirical study of social adaptation and its conditions in pedagogical process. Theoretical part of the Thesis provides the summary of social adaptation, conditions of the social adaptation and description of external expressions of the problem; it also includes the analysis of age specifics of the children of the first learning year at primary school. Empirical part of the Thesis includes the study on conditions that have an impact on social adaptation (8 interviews of primary school teachers, 72 questionnaires of parents of the first year learning children), resulting analysis of collected data and summary of answers to the questions of study. The Thesis depicts social adaptation process as a significant part of a pedagogical process during self-socialization.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title1. klases skolēnu sociālās adaptācijas nosacījumi pedagoģiskajā procesāen_US
dc.title.alternativeSuccessful social adaptation of the first year learning children at primary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record