Vidusskolēnu, vecāku un skolotāju ekspektāciju sakarības sadarbības pilnveidē
View/ Open
Author
Jurkeviča, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Lindas Tīrmanes bakalaura darbā "Vidusskolēnu, vecāku un skolotāju ekspektāciju sakarības sadarbības pilnveidē" veica izpēti par sakarībām starp ekspektācijām. Autore pievērsusies ekspektāciju un to sakarību izzināšanai konkrētā kultūrvidē.
Veikts hibrīdais pētījums, kura kvalitatīvā bāze ir darbības pētījums, kuram seko kvantitatīvais pētījums. Darbības pētījumā teorija tiek miksēta ar empīriju ciklveidīgi. Autore, izmantojot šo pētījuma veidu, veica reālas problēmsituācijas analīzi un konkrēta risinājuma meklēšanu, savukārt kvantitatīvajā pētījumā tika veikti ekspektāciju sakarību mērījumi skolas un ģimenes sadarbībā.
Pētījumā atklātais sadarbības algoritms lasītājam būs noderīgs, iesaistoties skolas un ģimenes sadarbībā, lai īstenotu tās pilnveidi. Bakalaura darbā lasītājs atradīs daudz saistoša materiāla pārdomām.
Atslēgas vārdi: pedagoģija, ekspektācijas, skolas un ģimenes sadarbība, organizācija, motivācija, kompetences In bachelor’s work of Linda Tirmane: „Pupil’s, parent’s and teacher’s coherences of expectations in perfection of collaboration” are reached coherences between expectations. Authoress has focused on cognition of expectations and coherence of expectations in concrete culture setting.
There is made hybrid research, which qualitative base is action research after which follows quantitative research. In action research theory is mixed with emphiry in a cyclic way. Authoress was used this kind of research for situation’s analysis with looking for concrete solutions, whereas in quantitative research there was made measures for coherences of expectations in school and family collaboration.
Algorythm which is find in research will be useful to reader for perfection in school and family collaboration. In bachelors work reader will find a lot of material to contemplate.
Key words: pedagogy, expectations, school and family collaboration, organization, motivation, competencies