Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīteen_US
dc.contributor.authorJakovicka, Daceen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:10Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30856en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11314
dc.description.abstractDarbā aprakstīts pētījums par medicīnas māsu tālākizglītības motivācijas nosacījumiem. Pētījuma mērķis: izpētīt Latvijā parktizējošo medicīnas māsu tālākizglītības motivācijas nosacījumus. Darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, nobeiguma, izmantoto avotu un literatūras saraksta ar sešdesmit sešām vienībām. Darba apjoms ir 83 lappuses, ar vienu pielikumu. Pirmajā nodaļā analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par motivāciju un motivācijas veicināšanas mūsdienu pieredzi. Otrajā nodaļā raksturotas pieaugušo vecumposma psihofizioloģiskās īpatnības. Trešajā nodaļā skaidrota medicīnas māsu tālākizglītības organizācija un normatīvie akti, kas nodrošina tālākizglītības iespējas medicīnas māsām Latvijā. Ceturtajā nodaļā aprakstīta medicīnas māsu tālākizglītības mūsdienu motivācijas nosacījumu izpēte. Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze: medicīnas māsu tālākizglītības motivāciju ietekmē vairāki nosacījumi: - tiek nodrošināta medicīnas māsu līdzdalība mācību procesā, - atkarībā no medicīnas māsu izglītības līmeņa vajadzību apmierināšana pēc jaunām zināšanām medicīnā un informāciju tehnoloģijās.en_US
dc.description.abstractIn this work is described a research on the conditions of motivation for a nurse’s further education. Goal of the research: to explore conditions of motivation for further education of nurses that practise in the territory of Latvia. Work consists of an introduction, four chapters, conclusion, bibliography and a list of other sources used (66 units). Size of the work is 83 pages with one appendix. In the first chapter pedagogic and psychological literature about motivation and present-day experience concerning motivation stimulation is covered. The second chapter covers psychophysiological peculiarities of a grown-up. In the third chapter is explained the organization of a nurse’s further education and regulations that ensure possibilities of further education for medical nurses in Latvia. In the fourth chapter an experimental test about conditions of present-day motivation for a further education of a medical nurse is described. During the research a hypothesis was confirmed: motivation of further education of a nurse is being affected by a range of factors: - involvement of a nurse in learning process in ensured, - according to the level of a nurse’s education demands for fresh knowledge in medicine and information technologies are met.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMedicīnas māsu tālākizglītības motivācijas nosacījumien_US
dc.title.alternativeMaģistra darbsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record