Show simple item record

dc.contributor.advisorKanča, Kornēlijaen_US
dc.contributor.authorGailīte, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:10Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other30994en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11317
dc.description.abstractDiplomdarbā „Frazeoloģismi vācu valodas kā svešvalodas stundās (10. – 12. klase)” tiek aplūkotas problēmas, kas saistītas ar mācīšanas un mācīšanās procesiem, bet tēma tiek apskatīta arī no psiholoģiskā viedokļa. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, tiek izmantotas sekojošas metodes: mācību stundu novērošana, svešvalodas skolotāju anketēšana un mācību stundu projekts „Frazeoloģismi vācu valodas kā svešvalodas stundās (10. – 12. klase)”. Zinātniskās literatūras izpētes rezultātā gūtās atziņas un secinājumi veido darba teorētisko daļu. Ar mācību stundu novērošanu, svešvalodu skolotāju anketēšanu un mācību stundu projekta „Frazeoloģismi vācu valodas kā svešvalodas stundās (10. – 12. klase)” iegūto rezultātu palīdzību tika noskaidrota aktuālā situācija, kas attiecas uz skolēnu kompetenci frazeoloģismu apguvē vācu valodas kā svešvalodas stundās. Darbā tiek pierādīts, ka frazeoloģismi nav uztverami kā kaut kas pašsaprotams. Tos ietekmē dažādi aspekti, un tikai tad, ja cilvēks par tiem ir informēts, viņš spēj kļūt par kompetentu sarunbiedru jautājumos par frazeoloģismu pielietošanu.en_US
dc.description.abstractIn der Diplomarbeit „Phraseologismen im DaF-Unterricht (10. – 12. Klasse)” werden Probleme betrachtet, die mit dem Lehr- und Lernprozess verbunden sind, aber das Thema wird auch von der psychologischer Seite behandelt. Die angewendeten Methoden zum Erreichen des Forschungsziels sind Unterrichtsbeobachtung, Lehrerumfrage und das Unterrichtsprojekt „Phraseologismen im DaF-Unterricht”. Die durch das Studium der einschlägigen Fachliteratur erworbenen Erkenntnisse und Schlussfolgerungen bilden die Grundlage fŅr den theoretischen Teil der Arbeit. Anhand der Unterrichtsbeobachtung, Lehrerumfrage und des Unterrichtsprojekts wurde die aktuelle Situation im DaF-Unterricht in Bezug auf die SchŅlerkompetenz bei der Phraseologismenermittlung geforscht. Es wird gezeigt, dass die Phraseologismen nicht als etwas Selbstverständliches verstanden sein darf. Die werden von vielen Einzelelementen beeinflusst und wenn der Mensch darŅber informiert ist, nur dann kann er ein kompetenter Gesprächspartner in Fragen der Anwendung von Phraseologismen werden.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleFrazeoloģismi vācu valodas stundās (10. – 12.klase)en_US
dc.title.alternativePhraseologism in German as a Foreign Language Lessons (Grades 10 to 12)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record