Show simple item record

dc.contributor.advisorStikāne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorStikāne, Renāteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:10Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31005en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11319
dc.description.abstractPēc Latvijas Republikas valstiskās atjaunošanas tika atjaunota arī pilsonības institūcija, un tas sabiedrību vēl vairāk sašķēla. Pēkšņi izrādījās, ka liela valsts iedzīvotāju daļa šeit uzturas nelegāli un pēc Valsts Valodas Likuma pieņemšanas ir spiesta runāt latviski, bet no 2004. gada 1. septembra arī vidusskolās cittautu skolēniem jāmācās bilingvāli vai valsts valodā. Savā diplomdarbā izvēlējos latviešu folkloras - galvenokārt teiku un nostāstu - iepazīšanu mazākumtautību skolās, jo tas, manuprāt, varētu veicināt sabiedrības integrāciju: teikas un nostāsti cittautiešiem var palīdzēt uztvert un izprast latviešu tautas gara vērtības, šī folkloras žanru valodas bagātības var izmmantot skolēnu valodas zināšanu apguvē. Arī latviešu skolu skolēniem varētu noderēt savas tautas folkloras zināšanu papildināšana, tādēļ izstrādāju uzdevumu kopu sociokultūras un komunikācijas prasmju pilnveidošanai.en_US
dc.description.abstractAfter the renovation of the state of Republic of Latviathe institution of citigenship wasreestablished and it resulted in further dividing ofsociety. Suddenly itturned outthat a great part of socuty has no lyal basis to like here and after the adoplion of the State LanguageLati. They are obligedti speak Latvian, but after September 1, 2004 the puplis of Secondary Schools have to use two languages in speak the state language. The present diploma paper proposes presentation of Latvian folklore - mainly legends and tales in minority schools because, in the authors opsnion this material helps to understand spiritual valnes of the Latvian nation und the language opulence of this folklore genre can be helpful in acquioing the languag.The pupils of Latvian Schools Could Supplement their Knowledye about the folklore of this own Nation, so for improvement of sociocultural and communication skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociokultūras kompetences pilnveidošana folkloras iepazīšanas stundās mazākumtautību izglītības programmā vidusskolai.en_US
dc.title.alternativeThe Improvement of Socio-Cultural Competence with the Help of Folklore for Secondary Level Students at Latvian Lessons.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record