Show simple item record

dc.contributor.advisorGrundmane, Dzintraen_US
dc.contributor.authorVolframs, Ģirtsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:11Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:11Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31117en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11326
dc.description.abstractDzīves izvirzītās prasības pēc humānas un vispusīgi attīstītas personības rada nepieciešamību veidot mācību procesu tā, lai katrs indivīds tajā spētu pilnvērtīgi attīstīties. Tādējādi skolām tiek izvirzītas prasības pēc jaunu mācību metožu ieviešanas praksē, pēc kopveseluma pieejas mācību procesā. Šo priekšnoteikumu sevī ietver integrētā mācību metode, kas veiksmīgi tiek pielietota atsevišķu mācību priekšmetu savstarpējā integrēšanā. Izstrādājot diplomdarbu par integrētajām mācību metodēm, atklājās, ka lielākā daļa vispārizglītojošo mācību priekšmetu skolotāji šo mācību metodi jau izmanto praksē, savukārt sporta skolotāji to pielieto samērā reti. Tādēļ tika izstrādātas un pielietotas praksē 3 vingrinājumu kopas, atsevišķu latviešu valodas, matemātikas un dabaszinību tēmu integrēšanai sporta stundā. Pēc vingrinājumu kopu pielietošanas praksē, sporta skolotāji izteica gatavību arī turpmāk savā darbā pielietot integrēto mācību metodi. Arī skolēni labprātāk piedalās tieši integrētajās sporta stundās. ATSLĒGVĀRDI: skolēni, sākumskola, integrētā mācību metode, sporta stundas.en_US
dc.description.abstractThe age we live in requires individuals who are quick-witted in a wide range of information, who can find connections and make self-dependent conclusions, who know how to use their own knowledge. This requires the necessity to organize the process of studying in such a way that it gives the possibility for every child to develop as a full- bodied personality. This can be reached with the help of introducing new teaching methods. The method of integrated study is to be used here. When I wrote the diploma work about the method of integrated study, I discovered that the integrated method has been used in practice of general education subjects, but it hasn’t been used in physical education. Therefore I made and put into practice 3 exercises on separate topics based on mathematics, Latvian and nature studies for integration into physical education lessons. After these exercises where used in practice, teachers accepted the integrated method and took it for an effective one and it is threfore advisable to use it in the process of physical education. Also pupils preffer integrated methods to traditional ones. KEYWORDS: pupils, primary school, method of integrated study, physical education.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleIntegrētās mācību metodes izmantošana sporta stundās sākumskolā.en_US
dc.title.alternativeThe Use of Integrated Teaching Methods in Primary School Physical Education.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record