Priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās 5-6 gadus veciem bērniem, izmantojot pasakas
View/ Open
Author
Kravale, Selga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma: priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās piecus, sešus gadus
veciem bērniem, izmantojot pasakas.
Darba autore: Selga Kravale
Darba vadītāja: asoc.prof.,Dr.paed. Rudīte Andersone
Pētījuma mērėis: izpētīt priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos, izmantojot
pasakas, piecus, sešus gadus veciem bērniem.
Darbs sastāv: no ievada, 5 nodaĜām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar
21 vienību un 10 pielikumiem.
Darba apjoms: 57 lappuses, darbā ietverti 2 attēli.
Pirmajā nodaĜā teorētiski analizēti priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās.
Otrajā nodaĜā teorētiski analizētas pasakas.
Trešajā nodaĜā raksturots piecus, sešus gadus vecu bērnu vecumposms.
Ceturtajā nodaĜā analizēta priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās, izmantojot
pasakas, sekmēšanas mūsdienu pieredze.
Piektajā nodaĜā aprakstīta piecus, sešus gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un
mēriem, izmantojot pasakas, veidošanās eksperimentāla pārbaude.
Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze: priekšstati par lielumiem un mēriem veidojas
sekmīgi, ja izmanto arī pasakās lietotos lielumus un mērus Title: Conception about sizes and measures formation for five and six years old children,
using fairy tales
Author: Selga Kravale
Manager: asoc.prof., Dr.paed. Rudīte Andersone
Aim of study: to study conceptions about sizes and measures formation, using fairy tales, for
five and six years old children
Work consists of introduction, 5 chapters, conclusion, list of using literature and recourses
(21 unity) and 10 appendixes
Gluantity of worn: 57 pages, 2 pictures
In the first chapter there are conceptions about sizes and measures analysed.
In the second chapter there are theoretically analysed fairy tailes.
In the third chapter there is the age of five and six years old children charactirised.
In the fourth chapter there are conceptions about sizes and measures formation, using fairy
tales analysed. Also experience of promotion in nowadays.
In the fifth chapter there are conceptions about sizes and measures formation for five and six
years old children practikal screening described.
Inquire of hypoteses: conceptions about sizes and measures form succesfull, if there is used
in fairy tales mentioned sizes and measures