Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baibaen_US
dc.contributor.authorKļaviņa, Janaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:16Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:16Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other32558en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11353
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir „Mācību disciplīnas veicināšana 9.klases skolēniem internātskolā.” Šī darba mērķis-izzināt mācību disciplīnas veicināšanas iespējas 9.klases skolēniem internātskolā. Pastāv viedoklis, ka internātskolā mācību disciplīnas veidošanas un uzturēšanas pamatā ir skolēnu pārliecināšana pieņemt noteiktus likumus. Internātskolā mācību disciplīnas problēmas ir aktuālas visās klasēs. Šīs tēmas aktualitāte kļuva par pamatu autores maģistra darbam. Pirmajā nodaļā tiek analizēts termins „Mācību disciplīna”. Otrajā nodaļā autore analizē zinātnisko literatūru par pusaudţu vecumu saistībā ar mācību disciplīnu. Trešajā nodaļā autore pievērš uzmanību internātskolas būtībai, specifikai. Ceturtajā nodaļā autore apraksta empīrisko pētījumu par mācību disciplīnu 9.klases skolēniem internātskolā. Darba apjoms 115 lpp. Maģistra darbā ir 15 tabulas, 22 attēli, 22 pielikumi un izmantoti 56 literatūras avoti. Atslēgvārdi: disciplīna, mācību disciplīna, pusaudţi, jaunieši, internātskola.en_US
dc.description.abstractMaster's degree’s theme is ,,Promoting discipline of boarding school’s students class 9.” This work aim is –investigate the opportunities of promoting discipline of students in boarding school class 9. There is apoint of view that the formation and maintenance of the discipline in boarding school is based on the convincing students to obey certain rules. Discipline problems in boarding schools are of current interest in all the classes . The urgency of this topic has become basis of the present master degree’s paper. The first chapter deals with the analyses of the term ,,Discipline of Studies ”. In the second chapter the author analyses scientific literature on adolescence regarding discipline. In the third chapter the author pays attention to the esence and specific character of the boarding scool. The fourth chapter describes empiric research on discipline in class 9 of the boarding school. Amount of the paper -115 pages. It includes 15 tables, 22 pictures and 22 appendixes. The author has made use of 56 sources of literature. Keywords : discipline, promoting discipline, teenager, youth, boarding-school.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību disciplīnas veicināšana 9.klases skolēniem internātskolāen_US
dc.title.alternativePromoting discipline of boarding school’s students class 9en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record