Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanitaen_US
dc.contributor.authorRuža, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:22Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:22Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34058en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11374
dc.description.abstractLatvijā jau gadiem ilgi pastāv diskutabls jautājums par skolotāja profesiju un tās vietu sabiedrībā. Tas ietver profesijas nozīmīgumu, cilvēcīgus darba apstākļus, sabiedrības attieksmi, atalgojumu, kā arī pedagogu izglītības un tālākizglītības kvalitāti, kura nenodrošina sabiedrības vajadzībām atbilstošu izglītību. Rezultātā tiek ietekmēta sabiedrības apmierinātība ar izglītības pieejamību un kvalitāti, tādējādi mazinot skolotāju profesijas prestižu. Pētījuma mērķis: izpētīt topošo pedagogu studiju izvēles motīvus un turpmākos profesionālos nodomus. Darbā tiek pētīta teorētiskā literatūra par pedagoga profesijas vēsturi, skolotāja profesiju reglamentējošie dokumenti, pētījumi par pedagoga profesiju. Empīriskajā daļā tiek analizēti studentu studiju programmas izvēles motīvi, turpmākie profesionālie nodomi, kā arī studentu viedoklis par studiju programmas kvalitāti, skolotāja prestižu un atalgojumu(...) Anotācija neiekļaujas noteiktajā zīmju apjomā, pilnu anotāciju skat. Bakalaura darbā.en_US
dc.description.abstractFor years in Latvia has been a controversial issue for the teaching profession and its place in society. That includes the importance of profession, humanitarian working conditions, society attitude, emolument, as well as teacher training and further education quality, which is not providing education who is well timed and appropriate to society needs. As a result the societies contentment is being affected with the availability and quality of education, in that way reducing teaching profession prestige. The aim of research: To explore the prospective teachers study motives and future professional plans. The bachelor paper examines the theoretical literature on the history of the teacher’s profession, teaching profession’s regulatory documents, and research about teaching profession. In empirical part are analyzed student`s choice motives of study programs, future professional intentions, as well as student`s opinions about program quality, prestige of teacher's and salary (...)en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolotāja profesija topošo pedagogu skatījumāen_US
dc.title.alternativeFuture teachers view of the teacher professionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record