Aktivitātes skolēnu savstarpējās komunikācijas veicināšanai 10. klasē angļu valodas stundās
Author
Briška, Maija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Šis diplomdarbs ir pētījuma, lai noskaidrotu kā veicināt skolēnu savstarpējo komunikāciju angļu valodas stundās 10. klasē un izpētītu kādus ieguvumus veicināta komunikācija nodrošina, rezultāts.
Izvēlētā pētījuma metode ir atsevišķa gadījuma pētījums. Ir 3 datu iegūšanas metodes – strukturētā intervija, skolēnu rakstu darbu satura analīze un anketa 10. klašu skolēniem.
Pētījuma dati uzrādīja, ka ir nepieciešamība veicināt skolēnu savstarpējo komunikāciju, it īpaši vidusskolas sākumposmā, sniedzot skolēniem iespēju mācīties kā veidot attiecības un kommunicēt ar jaunajiem klasesbiedriem.
Pētījuma ieguldījums ir divējāds. Pirmkārt, specifiskas vadlīnijas tika izstrādatas, lai veicinātu skolēnu savstarpējo komunikāciju angļu valodas stundās 10. klasē. Otrkārt, iegūtie rezultāti pierādīja, ka laicīga skolotāja reakcija uz komunikācijas problēmām, kas atklajās klasē, var veidot pozitīvu un drošu mācīšanās vidi, tādējādi, paaugstinot vidusskolēnu komunikācijas līmeni. The Paper is the result of a research carried out in order to find out how to facilitate student-student communication in Form 10 English lessons and explore what benefits facilitated student-student communication provide.
The chosen method of research is a case study. There are 3 data collection methods – a structured interview, content analysis of students’ written work and a questionnaire to Form 10 students.
Research data showed that there is a need to facilitate student-student communication, especially during the beginning of secondary school, giving students a possibility to learn how to build relationships and communicate with new classmates.
The contributions of this research are twofold. Firstly, specific guidelines were designed in order to facilitate student-student communication in Form 10 English lessons. Secondly, the gained results proved that the teacher’s in time reaction to communication problems occurring in the classroom can build positive and safe [..]