Mazākumtautību bērnu integrācija pedagoģiskajā procesā
Author
Jureviča, Nataša
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rutka, Lūcija
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Mazākumtautību bērnu integrācija pedagoģiskajā procesā
Darba autore: Nataša Jureviča
Zin. vadītāja: Prof. Lūcija Rutka., Dr. Psych.
Darba apjoms: 56. lpp, 2 nodaļas, 13 apakšnodaļas, pielikumi, 26. literatūras avoti.
Pētījuma teorētiska daļa balstās uz V. Zelmeņa., K. Beikera., D. Lieģenieces.,
Ž. Piažē., L. Prindules., V. Pūķe-Draviņas., Ļ. Vigotska., A. Šmites., A. Zelmeņa., R. Kaņepējas., J. Druvites., J. Maslovas., R. Ļihačevas., D. Škutānes atziņām.
Teorētiskajā daļā analizēti tādi jautājumi kā pirmsskolas vecumu bērnu attīstības vispārīgs raksturojums, bērnu valodas attīstība, integrācija būtība un metodes, ģimenes un pedagoģiskās komandas loma integrācijas procesā.
Pētījuma praktiskajā daļā tika veiktas aptaujas vecākiem, skolotājiem, fokusgrupas diskusija, pedagoģiskā novērošana.
Veicot pētījumu, darba autore secināja, ka dzīvojot Latvijā bērnam ir jāmācās cienīt valsts valoda un kultūra. Mazākumtautību bērniem tas ir divtik grūtāk nekā bērniem no The title of work: Integration of minority children in the educational proces
The autor: Natasha Jurevich
The promoter of work: Prof. Lucija Rutka., Dr. Psych.
Scope of work: 56.p.,chapter 2, 13 subcharter, attachments, 26th literature sources.
The theoretical part is based on the knowledge: V. Zelmena., K. Beikera.,
D. Liegeniece., Z. Piaze., L. Prindule., V. Puke-Draviņa., L.Vigotskis., A.Smite.
A. Zelmenis., R. Kanepeja., J. Druvite., J. Maslova., R. Lihaceva., D. Skutane.
The theoretical part of the analysis of issues such as pre-school age child development brief description, the children's language development, integration of nature and the methods, family and team teaching role in the integration process.
During the study, the author found that living in a Latvian child must learn to respect the national language and culture. Minority children, it is doubly difficult than children of Latvian families - they retain the ability to speak their nati