Show simple item record

dc.contributor.advisorGavriļina, Margaritaen_US
dc.contributor.authorAndrejeva, Ilonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:25Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:25Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other36274en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11403
dc.description.abstractDiplomdarba autore: Ilona Gendele Diplomdarba temats: Retorikas prasmju pilnveidošanas iespējas latviešu valodas stundās 10.klasē mazākumtautību skolā Darba vadītāja: prof. M. Gavriļina Darba apjoms:55.lpp., 44.bibliogrāfiskie nosaukumi, 3. attēli, 2. pielikumi. Diplomdarba mērķis: noteikt retorikas prasmes pilnveidošanas iespējas 10.klases skolēniem. Diplomdarba uzdevumi: 1)izanalizēt zinātnisko pētījumu saturu, kur ir apskatītas problēmas par skolēnu retorikas prasmes attīstīšanu dzimtās un otrās valodas stundās; 2)izanalizēt didaktisku literatūru, apkopot mūsdienīgo didaktisko pieredzi retorikas prasmju pilnveidošanas iespējās; 3)konstatēt ēsošas zināšanas retorikā 10.klases skolēniem, atklāt panākumus un grūtības; 4)praktiski aprobēt dažādu uzdevumu veidus, kas tiek orientēti retorikas prasmju pilnveidošanai 10.klases skolēniem; 5)apkopot pētījuma rezultātus. Izmēģinājumdarba bāze: Daugavpils N. vidusskola, 10.klase, skolēnu skaits – 14. Diplomdarbs sastāv no 3. daļām: 1.Literatūras apskats 2.Problēmas iztirzājums 3.Stundu aprobācija Atslēgas vārdi: retorikas prasmes, komunikatīvā kompetence, runas prasme, oratora māksla, runātāja un klausītāja kultūra.en_US
dc.description.abstractThe Theme of this Diploma Paper ir “Possibilities of Rhetoric Skill Development in the Latvian Language Lessons of Grade 10 in Minority Schools. The author of degree work is lona Gendele. The head of work: prof. M.Gavrilina Volume works: 55 p.p, 44 bibliographic names, 3 drawings, 2 appendices. The work purpose: to reveal possibilities of improvement of rhetorical skills of pupils of 10 classes. Plase: Daugavpils Secondary school N., 10 class, number of pupils – 14 Work consists of 3 parts: 1. Literature description. 2. The analysis of problems. 3. Approbation of lessons. Keywords rhetorical skills, communicative compitantion, speech skills, oratorical skills, speaking and listener culture. The work name has been chosen because: - Rhetoric as the subject is not included in the program The knowledge of possibility improvement of rhetorical skills is necessary for-schoolboys.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRetorikas prasmju pilnveidošanas iespējas latviešu valodas stundās 10.klasē mazākumtautību skolā.en_US
dc.title.alternativePossibilities of Rhetoric Skill Development in the Latvian Language Lessons of Grade 10 in Minority Schools.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record