Show simple item record

dc.contributor.advisorStramkale, Ligitaen_US
dc.contributor.authorGrišina, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:27Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:27Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other36601en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11419
dc.description.abstractLienes Grišinas darbā ‘’Jaunākā vecuma bērnu pozitīvas attieksmes pilnveidošana pret dabu dabaszinības stundās’’ tiek analizēta jaunākā skolas vecuma bērnu attieksme pret dabu. Darba teorētiskajā daļā tiek analizētas teorētiskās atziņas par attieksmi, tās būtību un daudzveidību; kā arī tiek aplūkotas mācību programmas un mācību standarti dabaszinību stundām. Darba autore analizē mācību metodes un mācību grāmatas. Darba praktiskajā daļā autore izskaidro empīrisko metožu pielietojumu: anketēšanu, intervijas, pārrunas un kontentanalīzi. Maģistra darba autore veic iegūto datu analīzi, kurā ir pielietota Kronbaha-Alfa un Vilkoksona metodes, kā arī sniedz rekomendācijas, kuras būtu izmantojamas dabaszinību stundās. Darba pielikumā ir trīs dažāda veida anketas, intervijas, pārrunu protokoli, prezentācijas un attēli. Atslēgas vārdi: pozitīva attieksme, daba, dabaszinību stunda.en_US
dc.description.abstractIn the master paper ‘’The improvement of positive attitude of younger children to nature during natural sciences lessons’’ the attitude of younger childen to nature has been analysed. In the theoretical part of the work the theoretical conclusions about attitude, its essence and multiciplicity have been analysed; as well as the study programmes and standarts have been examined. The author analyses the methods and course books. In the practical part the author explains the use of empirical methods, such as: questionnaires, interviews, discourse and contentanalyses. Thr author of the master paper includes data analyses, where the methods of Cronbach’s Alfa and Wilcoxon Signed Ranks have been used and the recommendations for teachers of nature sciences have been presented. In the appendix questionaires, records of interviews, presentations and pictures have been presented. Key words: positive attitude, nature, nature science lesson.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleJaunākā skolas vecuma bērnu pozitīvas attieksmes pilnveidošana pret dabu dabaszinības stundāsen_US
dc.title.alternativeMaģistra darbsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record