• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Informācijas tehnoloģiju izmantošana rokdarbu stundās bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem

Thumbnail
Открыть
299-3677-Roga_Sandra_SkSp010007.pdf (390.7Kb)
Автор
Roga, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vabale, Andra
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba nosaukums: Informācijas tehnoloģiju izmantošana rokdarbu stundās skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Darba autors: Sandra Roga Pētījuma jautājums: Vai, izmantojot informācijas tehnoloģijas rokdarbu stundās, var attīstīt skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem izziņas darbību? Pētījuma mērķis: Izveidot vizuālu mācību materiālu rokdarbu programmas apmācībai speciālās skolas 2. klasei, izmantojot datorprogrammas MS PowerPoint iespējas. Darba teorētiskajā daļā autore pēta dažādas disciplīnas: •psiholoģiju un pedagoģiju (S. Liepiņa, V. Zelmenis, Students J., H. Ebinghauzs, Aloša A. Švarcs, E. Jensens), •neiroloģiju (S.J. Blakemore), •vizuālās mākslas pedagoģiju (V. Hibnere, I.Grošenkovs). Darba praktiskajā daļā autore izveidoja mācību materiālu rokdarbu stundām speciālajā skolā 2. klasei un apkopojusi skolēnu un skolotāju anketu rezultātus ar mērķi noskaidrot informācijas tehnoloģijas izmantošanas iespējas un veidus stundās speciālajā skolā. Darba saturs: mācību materiāls piedāvā darbu ar papīru 2. klases skolēniem speciālajā skolā. Taču vienlaikus mācību materiāls būs noderīgs arī sākumskolas klasēm vispārizglītojošā skolā, kā arī vecākiem, kuru bērni atrodas mājmācībā, kā arī visiem interesentiem, kas vēlas veidot izstrādājumus no papīra, izmantojot informācijas tehnoloģijas. Mācību materiālā piedāvātas sekojošas tēmas: •“Drošības noteikumi rokdarbu stundā” •“Koku lapu vainags” •“Varavīksnes zivs” •“Sniegavīrs” •“Taurenis” •“Lilija” Lappušu skaits - 49 Attēlu skaits - 5 Tabulu skaits - 15 Izmantotie literatūras avoti - 25 Atslēgas vārdi: informācijas tehnoloģijas, rokdarbu stundas, vizualizācija.
 
The point of study: How develop pupils with disturbances of intellectual development activity of cognition, using information tehnologies at handicraft`s lessons? The object of study: To make a visual teaching material for syllabus of handicraft in the second form, using opportunities of computer programme like MS PowerPoint. In the theoretical part of the work: The author is corcerned with different branches: •psyhology and pedagogy (S. Liepiņa, V. Zelmenis, Students J, H. Ebbinghaus, Alosha A. Schwarz, E.Jensen), •neuralogy (S. J. Blakemore), •pedagogy of art (V. Hibnere, I.Groshenkov). In the practical part of the work the author has made the teaching material for handicraft classes of the second form in special school as well as summarized the results of pupils and teachers questioning with an aim to clear up opportunities and waysof information technologies during lessons in special school. Contents of the work: Teaching material offers a work with paper for the second year pupils at specialized school. Besides, the teaching material will be useful both, for elementary classes at a comprehensive school and parents whose children are in home teaching course, and also for those interested people who want to make things of paper, using information technologies. There are following themes in this teaching material: •“The rules of safety at handicraft`s lessons” •„Wreath of leaves” •The fish of the rainbow” •“Snowman” •“Butterfly” •“Lily” Number of pages - 49 Number of pictures - 5 Number of tabeles -15 Literature source - 25 Key words: Information technologies, handicraft lessons, visual (visualisation).
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11425
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV