Show simple item record

dc.contributor.advisorŠteinberga, Andželaen_US
dc.contributor.authorTomsone, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:28Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:28Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3680en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11426
dc.description.abstractDiplomdarbā „Komunikācijas prasmju pilnveidošana saskarsmes procesā autiskiem bērniem” – teorētiski un praktiski tiek apskatītas un analizētas metodes un paņēmieni kā skolēniem ar autismu efektīvāk attīstīt komunikācijas prasmes. Teorētiski un praktiski izzināt alternatīvo komunikācijas līdzekļu izmantošanu komunikācijas prasmju pilnveidošanai saskarsmē, lai sekmētu autisko bērnu sociālo adaptāciju. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt komunikācijas veidus un metodes saskarsmes procesā autiskiem bērniem. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kurā tiek apskatīts autisms kā funkcionāls traucējums, korekcijas iespējas autiskiem bērniem, komunikācijas veidi, augmentatīvās un alternatīvās komunikācijas iespējas un no pētījuma daļas, kurā tiek aprakstītas un analizētas praktiskas pedagoģiskās metodes autisko bērnu komunikācijas prasmju pilnveidošanai un bērnu vispusīgai attīstībai. Pētījumā apstiprinājās izvirzītā hipotēze, ka speciālās skolas skolēniem ar autismu mācību un audzināšanas procesā izmantojot alternatīvās komunikācijas līdzekļus (piktogrammas, attēlus, fotogrāfijas), ir iespējama saskarsmes uzlabošanās, kas savukārt sekmē bērna sociālo adaptāciju. Diplomdarbu raksturo šādi atslēgas vārdi: autisms, saskarsme, komunikācija, sociālā adaptācijaen_US
dc.description.abstractSubject of the Graduation Paper is Improvement of Communication Skills of Autistic Children – methods and ways how to better develop communication skills of pupils with autistic spectrum disorders are examined and analyzed theoretically and practically. Which alternative communication means should be used for improvement of contact skills for better social adaptation of autistic children. The goal of the research is to theoretically and practically research communication ways and methods for autistic children. The Graduation Paper consists of the theoretical part, in which autism as a functional disturbance, correction opportunities for autistic children, communication methods, augmentative and alternative communication opportunities are discussed, and the research, in which practical pedagogical methods for improvement of communication skills and all-round development of autistic children are described and analyzed. The hypothesis that contact skills of pupils studying at special schools, using alternative communication means (pictograms, images, photos) in the process of education, which at the same time promote better social adaptation of a child, proved correcten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKomunikācijas prasmju pilnveidošana saskarsmes procesā autiskiem bērniemen_US
dc.title.alternativeDevelopment of communication skills of autistic children in the interaction processen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record