Show simple item record

dc.contributor.advisorPirsko, Lauraen_US
dc.contributor.authorVītols, Kristsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:31Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38917en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11449
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis bija noskaidrot, vai pastāv nozīmīgas saistības starp agresīvu datorspēļu spēlēšanu, datorspēļu spēlēšanas biežumu un agresijas izpausmju līmeni pusaudžu un jauniešu vidū. Pētījumā tika aptaujāti 50 Latvijas skolu skolēni, vecumā no 12-16 gadiem. Pētījuma izlases tika viedotas pēc brīvprātības principa, pētījuma aptaujas tika izdalītas skolēnu klasēs. Pētījuma metodē tika izmantotas divas aptaujas: 1. “Datorspēļu aptauja” (Video Game Questionnaire, Anderson & Dill, 2000). Latvijā adaptējusi L. Puriņa (2010). 2. “Agresijas aptauja” (Aggression Questionnaire, Buss & Perry, 1992). Latvijas versija, A. Gaitnieces-Putānes adaptācija. Pētījuma iegūtie rezultāti liecina par to, ka nepastāv statistiski nozīmīga saistība starp agresīvu datorspēļu spēlēsanu, datorspēļu spēlēšanas biežumu un agresijas izpausmju līmeni pusaudžu un jauniešu vidū. Atslēgas vārdi: Datorspēles, jaunieši, pusaudži, agresijaen_US
dc.description.abstractThe goal of this bachelors thesis was to find out, if there is a significant connection between playing aggressive video games, the time that is spent playing video games and increased aggression in juveniles and adolescents. 50 children, ages 12 to 16, from latvian schools were surveyed for this study. Studies selection was chosen by a volunteering principle. The surveys were administered at the childrens classes. This study used two surveys: 1. “Video Game Questionnaire” (Anderson & Dill, 2000). Adapted for use in Latvia by L. Purina (2010). 2. “Aggression Questionnaire” (Buss & Perry, 1992). Adapted for use in Latvia by A.Gaitiniece-Putane. The results of this study showed that there in fact isn't a statisticaly significant correlation between playing aggression video games, the time that is spent playing video games and increased aggression in juveniles and adolescents. Key words: Video games, juveniles, adolescents, aggressionen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPsiholoģijaen_US
dc.titleAgresīvu datorspēļu spēlēšana saistībā ar pusaudžu un jauniešu agresijuen_US
dc.title.alternativeThe effects of aggressive video games on aggression in adolescentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record