Show simple item record

dc.contributor.advisorKaņepēja, Ruta Ināraen_US
dc.contributor.authorNagla, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:35Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:35Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other40217en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11491
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir „Pedagoģiskā procesa organizēšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē”. Pētījuma mērķis ir atrast jaunu pirmsskolas pedagoģiskā procesa modeli un izstrādāt ieteikumus darba organizācijai Rīgas pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādēs. Maģistra darbā analizēts pedagoģiskais process no teorētiskā aspekta un pirmsskolas pedagoģiskā procesa organizācijas pamatnostādnes, sniegts ieskats pirmsskolas izglītības sistēmas attīstībā Latvijā no pirmsākumiem līdz padomju laikam, kā arī piedāvāts risinājums jauna darba organizācijas modeļa ieviešanā pirmsskolas pedagoģiskā procesa nodrošināšanā. Analizēti pētījumā iegūtie rezultāti un sagatavoti ieteikumi ieviešot jaunu darba organizācijas modeli pedagoģiskajā procesā.en_US
dc.description.abstractMaster's thesis topic is „Pedagogical process organisation forms opportunities in the pre-school”. The research is based on the analysis of the scientific literature and practical experience, to find a new pre-school educational process model and to make recommendations for the Riga municipal pre-schools. The aim was achieved by using the theoretical methods such as literature, laws and regulations analysis, empirical methods such as questionnaires, observation of pedagogical process and discussions, and the statistical methods such as statistical data analysis and quantitative content analysis. Master's thesis analyzes the pedagogical process from a theoretical point of view and guidelines for the pedagogical process organization in the pre-school’s groups, presents a snapshot of early childhood education in the development from the first Latvian state till the Soviet period, as well as offers the solutions for another kind of pedagogical process organization form in pre-schools.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePedagoģiskā procesa organizēšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādēen_US
dc.title.alternativePedagogical process organisation forms opportunities in the pre-schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record