Show simple item record

dc.contributor.advisorSkara-Mincāne, Ritaen_US
dc.contributor.authorIesmiņa, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:37Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:37Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41346en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11506
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis bija pārbaudīt, kā īso animācijas filmu pielietojums angļu valodas stundā veicina 3. klases skolēnu vārdu krājuma pilnveidi. Diplomdarba autore uzskata, ka vārdu krājuma apguve, it īpaši angļu valodas mācīšanās sākumposmā, ir ļoti svarīga. Turklāt teorijas avoti apstiprina, ka video, konkrēti īso animācijas filmu, pielietojums ir vērā ņemama metodoloģijas sastāvdaļa, strādājot ar digitālās paaudzes pārstāvjiem. Izvēlētā pētījuma metode bija atsevišķa gadījuma pētījums Rīgas Franču licejā. Datu vākšanas metodes bija anketa skolēniem, testēšana un skolēnu pašvērtējuma lapa. Lai pārbaudītu konkrēto vārdu krājuma mācīšanas metodi, tika novadītas 8 stundas. Pētījuma rezultāti atklāja, ka vairākums skolēnu pilnveidoja savu vārdu krājumu ar īso animācijas filmu palīdzību. Autore secināja, ka angļu valodas stundu laikā pārdomāti būtu jāapsver arī aktivitātes pirms un pēc animācijas filmas skatīšanās.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Diploma Paper was to examine how using short animated films in English lessons contribute to enriching students` vocabulary in Grade 3. The author of the Diploma Paper believes that teaching vocabulary, especially during early stages of English learning, is of high importance. Furthermore, using videos, particularly short animated films, is a considerable methodology component when working with young learners who are digital natives. The chosen method of the research was a case study in Riga French Lyceum. Questionnaire, testing and students` reflection forms were chosen as data collection methods. There were 8 lessons conducted in order to verify the impact of the particular vocabulary teaching technique.The data showed that the majority of students enriched their vocabulary with the help of watching short animated films. The author concluded that the pre- and post- watching activities should be wisely considered and implemented in English lessons as well.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleĪsās animācijas filmas skolēnu vārdu krājuma pilnveidei angļu valodas stundās 3. klasēen_US
dc.title.alternativeShort Animated Films to Enrich Learners’ Vocabulary in English Lessons in Grade 3en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record