Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Anitaen_US
dc.contributor.authorJēgere, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:38Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:38Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41381en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11508
dc.description.abstractDiplomdarba autores skolotājas pieredzē pamatskolēnu vidū tika novērotas grūtības izteikties īsi, kaut ko rezumējot. Turklāt autore uzskata, ka rezumēšanas prasmes ir svarīgas, tadējādi tām būtu jābūt labi attīstītām. Tika veikta izpēte, lai pārliecinātos par nozīmību īstenot stundās uz daiļliteratūru balstītas aktivitātes skolēnu rezumēšanas prasmju attīstībai. Izvēlētā pētījuma metode bija atsevišķa gadījuma pētījums Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas 8. klasē. Datu vākšanas metodes bija skolēnu anketa un atgriezeniskās saites veidlapas, intervijas ar 3 skolā strādājošiem skolotājiem un skolotāja datu žurnāls, aizpildīts pēc 10 novadītām angļu valodas stundām, kurās tika attīstītas skolēnu rezumēšanas prasmes. Tika pierādīts, ka uz daiļliteratūru balstītām aktivitātēm vajadzētu regulāri tikt īstenotām angļu valodas stundās, lai veicinātu un uzlabotu skolēnu rezumēšanas prasmju attīstību.en_US
dc.description.abstractDifficulties to express oneself briefly when summarising something were noticed among lower secondary school students during the author’s teaching experience. The author of the Diploma Paper believes that summarising skills are essential and should be well developed. Explorations were held to verify the rationale for implementing fiction based activities to develop students’ summarising skills. The chosen method of the research was a case study in Riga State Gymnasium No. 2 in Form 8. Methods of data collection were a questionnaire and feedback forms to students, interviews with 3 in-service teachers and a filled teacher’s journal after each of 10 conducted English lessons with a focus on summarising. It was proved that fiction based activities should be regularly implemented in English lessons to foster the development and improvement of students’ summarising skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleUz daiļliteratūru balstītas aktivitātes 8. klases skolēnu rezumēšanas prasmju attīstībaien_US
dc.title.alternativeFiction Based Activities for Developing Students' Summarising Skills in Form 8en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record