Kooperatīvās mācīšanās stratēģija "domā-pārī-dalies" 11. klases skolēnu pašefektivitātes pilnveidei angļu valodas stundās
Author
Grizāne, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Skara-Mincāne, Rita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba mērķis ir noskaidrot, kā kooperatīvās mācīšanās stratēģiju “domā-pārī-dalies” var izmantot, lai angļu valodas stundās uzlabotu 11. klases skolēnu pašefektivitāti.
Izvēlētā pētījuma metode ir gadījuma pētījums Siguldas Valsts ģimnāzijā. Datu vākšanas metodes ir pašefektivitātes noteikšanas anketas, skolēnu pašnovērtējuma lapas un intervija ar angļu valodas skolotāju.
Pētījuma rezultāti parāda, ka angļu valodas stundās izmantojot kooperatīvās mācīšanās stratēģiju “domā-pārī-dalies”, var uzlabot skolēnu pašefektivitāti.
Tiek secināts, ka “domā-pārī-dalies” stratēģija ir izmantojama, lai palielinātu skolēnu pašefektivitāti, tomēr pētījums būtu jāturpina ilgākā laika posmā, lai iegūtu vairāk ticamu datu.
Atslēgvārdi: pašefektivitāte, kooperatīvā mācīšanās, “domā-pārī-dalies”. The aim of the Diploma Paper is to examine how cooperative learning strategy ʻThink-Pair-Shareʼ can be used in order to improve students` self-efficacy in Grade 11 in English lessons.
The selected method of research is a case study in Sigulda State Gymnasium. Methods of data collection are self-efficacy questionnaires, students` reflection forms and interview with the English teacher.
The results of the research show that students` self-efficacy can be improved by cooperative learning strategy ʻThink-Pair-Shareʼ.
It is concluded that ʻThink-Pair-Shareʼ strategy is applicable to improve students` self-efficacy, however, research should be continued in a longer period of time to get more credible data.
Keywords: self-efficacy, cooperative learning, ʻThink-Pair-Shareʼ.