Show simple item record

dc.contributor.advisorSkara-Mincāne, Ritaen_US
dc.contributor.authorGrizāne, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:38Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:38Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41577en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11509
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir noskaidrot, kā kooperatīvās mācīšanās stratēģiju “domā-pārī-dalies” var izmantot, lai angļu valodas stundās uzlabotu 11. klases skolēnu pašefektivitāti. Izvēlētā pētījuma metode ir gadījuma pētījums Siguldas Valsts ģimnāzijā. Datu vākšanas metodes ir pašefektivitātes noteikšanas anketas, skolēnu pašnovērtējuma lapas un intervija ar angļu valodas skolotāju. Pētījuma rezultāti parāda, ka angļu valodas stundās izmantojot kooperatīvās mācīšanās stratēģiju “domā-pārī-dalies”, var uzlabot skolēnu pašefektivitāti. Tiek secināts, ka “domā-pārī-dalies” stratēģija ir izmantojama, lai palielinātu skolēnu pašefektivitāti, tomēr pētījums būtu jāturpina ilgākā laika posmā, lai iegūtu vairāk ticamu datu. Atslēgvārdi: pašefektivitāte, kooperatīvā mācīšanās, “domā-pārī-dalies”.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Diploma Paper is to examine how cooperative learning strategy ʻThink-Pair-Shareʼ can be used in order to improve students` self-efficacy in Grade 11 in English lessons. The selected method of research is a case study in Sigulda State Gymnasium. Methods of data collection are self-efficacy questionnaires, students` reflection forms and interview with the English teacher. The results of the research show that students` self-efficacy can be improved by cooperative learning strategy ʻThink-Pair-Shareʼ. It is concluded that ʻThink-Pair-Shareʼ strategy is applicable to improve students` self-efficacy, however, research should be continued in a longer period of time to get more credible data. Keywords: self-efficacy, cooperative learning, ʻThink-Pair-Shareʼ.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKooperatīvās mācīšanās stratēģija "domā-pārī-dalies" 11. klases skolēnu pašefektivitātes pilnveidei angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeCooperative Learning Strategy Think-Pair-Share to Improve Students` Self-Efficacy in English Lessons in Grade 11en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record