Show simple item record

dc.contributor.advisorZvirgzdiņa, Velgaen_US
dc.contributor.authorSlišāne, Ingrīdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:39Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:39Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42284en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11518
dc.description.abstractŠajā darbā akcentēta vajadzība pēc tēlainās domāšanas attīstības mūsdienu skolas vidē. Diplomdarba mērķis ir teorētiski un praktiski vizuālās mākslas stundās rosināt tēlaino domāšanu padziļinot formas izpratni 7.klasē. Darba pirmajā nodaļā tiek aprakstīta tēlainās domāšanas nozīme mācību procesā un formas padziļināts skaidrojums vizuālās mākslas kontekstā. Otrā daļa atklāj vērtēšanas sistēmas nozīmi un nepieciešamību uzlabot pilnvērtīgākam vizuālās mākslas procesa rezultātam. Trešā daļa apraksta pedagoģiskās izmēģinājuma darbības vietu, kur izveidota vizuālās mākslas mācību priekšmeta vecumposmam atbilstoša uzdevuma kopa, kā arī tiek veikta aprobācija un skolēnu darbu analīze. Nobeigumā apkopoti rezultāti un izdarīti secinājumi. Mācību stundu ietvaros tika realizēti un izvērtēti pieci vizuālās mākslas uzdevumi, kas deva pamatu turpmākajiem secinājumiem sasniedzot izvirzīto mērķi.en_US
dc.description.abstractThis work highlights the need of imaginative thinking in the development of contemporary school environment. The aim of this work is to theoretically and practically encourage imaginative thinking which provokes understanding of form in visual arts lessons (dedicated for 7th grade).The first part describes the role of imaginative thinking in the process of learning. Moreover, it includes an in-depth explanation of form in context of visual arts.The second part reveals the importance of the grading system, and the requirements to improve it in the name of fairness.The third part includes developed pedagogical assignments that were provided for appropriate age group in educational institution of their realization. Also approbation is done as well as analysis of pupils work.Last, the results are gathered and overviewed. Afterwards conclusions are made. During lessons five visual arts tasks were implemented in workflow and then evaluated; led to reach their goal.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleTēlainās domāšanas attīstīšana caur formuen_US
dc.title.alternativeImaginative Thinking Through the Formen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record