Show simple item record

dc.contributor.advisorStikute, Elitaen_US
dc.contributor.authorRuņģe, Ramonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:41Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:41Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42574en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11532
dc.description.abstractDiplomdarba „Pašaktualizācijas iespējas Jāņa Poruka garā stāsta „Pērļu zvejnieks” apguvē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu, kas, apgūstot Jāņa Poruka garo stāstu „Pērļu zvejnieks”, rosinātu 12. klases skolēnu pašaktualizāciju, pilnveidotu un attīstītu viņu personību. Darbam ir piecas nodaļas. Pirmajā nodaļā teorētiski pamatoti autores uzskati par pašaktualizācijas nozīmīgumu literatūras mācību procesā. Otrā - veltīta Jāņa Poruka personības un daiļrades izpētei vērtīborientējošā aspektā. Trešajā - aprakstīta skolēnu izpēte un mācību materiālu sagatavošanas process. Ceturtajā - aprakstīta vērtīborientējoša skolotāja un skolēnu sadarbība literatūras stundās. Piektā - veltīta skolotāja un skolēnu sadarbības rezultātu analīzei un izvērtējumam. Izstrādātais metodiskās sistēmas variants ne vien palīdz skolēniem vērtīborientējošā aspektā iepazīt Jāni Poruku un viņa daiļradi, bet arī rosina skolēnu pašaktualizāciju, kas ir cilvēka personības un garīgās būtības attīstība.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Diploma paper „Oppurtunities of self-actualization in the long story „Pērļu zvejnieks” by Janis Poruks in class 12” is to work out a version of methodological system, which would incite the self-actualization, improve and develop the personality of the 12th formers by mastering the long story „Pērļu zvejnieks”. The Diploma paper consists of 5 chapters.The first chapter gives the theoretical basis of the author’s opinion about the importance of the self-actualization in the learning process of literature. The second chapter investigates the personality and works by Janis Poruks using the values-oriented aspect. The third chapter describes the pupils’ research and the process of preparation of the teaching aids. The fourth chapter presents the values-oriented coorporation of the teacher and the pupils in Literature lessons. The fifth chapter is dedicated to the evaluation and analysis of the results of the teacher and pupils’ coorporation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePašaktualizācijas iespējas Jāņa Poruka garā stāsta "Pērļu zvejnieks" apguvē 12. klasēen_US
dc.title.alternativeOppurtunities of Self-Actualization in the Long Story "Pērļu zvejnieks" by Janis Poruks in Grade 12en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record