Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorPlotka, Kārlisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:41Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:41Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42625en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11534
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir “ģeometrija kā telpiskuma attēlošanas līdzeklis vizuālajā mākslā 8. un 9. klasē”. Diplomdarba mērķis ir izpētīt ģeometrijas un mākslas saikni, un īstenot telpiskuma attēlošanas sistēmu vizuālās mākslas stundās. Darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā ir veikta mākslas un matemātikas sintēze ar dedukcijas paņēmieniem, sākot no vispārīgi filozofiskiem jēdzieniem līdz zinātniski pamatotiem faktiem. Praktiskajā daļā ir izpētītas pētāmās bāzes vecumposmu īpašības, izvēlētas mācību metodes un mācību principi, pēc kuriem ir izstrādāta uzdevumu kopa. Izstrādātie uzdevumi praktiskajā darbībā pierādīja, ka ģeometrija kā telpiskuma attēlošanas līdzeklis ir pielietojams skolēnu radošo ideju attēlošanā. Atslēgvārdi: Ģeometrija mākslā, telpiskā uztvere, telpiskums, perspektīva, konstruēšana, iztēle.en_US
dc.description.abstractThe topic of diploma is "Geometry as a tool for spatiality depiction in visual art 8th and 9th grade." Diploma thesis aims to study the geometry and the relationship of art and exercise spatiality display system for lessons of visual arts. The work consists of theoretical and practical parts. Theoretical part is the synthesis of art and math with deductive methods, ranging from general philosophical concepts to scientific facts. In practical part has examined age characteristics, selected teaching methods and principles, which has used of developing a set of tasks. The tasks demonstrated in practice displayed that geometry as a spatiality depiction is successfully applied to the creative idea of pupils. Keywords: Geometry in art, spatial perception, spatiality, perspective, design, imagination.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleĢeometrija kā telpiskuma attēlošanas līdzeklis vizuālajā mākslā 8. un 9. klasēen_US
dc.title.alternativeGeometry as a Tool for Spatiality Depiction in Visual art 8th and 9th Gradeen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record