Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Anitaen_US
dc.contributor.authorKuzmane, Daigaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:42Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:42Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42765en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11542
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis bija izpētīt Personīgo mācīšanās vidi, lai palīdzētu skolēniem uzlabot mācīšanās mācīties prasmes angļu valodas stundās 12 klasē. Pētījuma tēma tika izvēlēta balstoties uz autores uzskatiem, ka mācīšanās mācīties prasmju attīstība ir liels izaicinājums jaunajiem skolotājiem, tāpat kā prasme efektīvi pielietot modernās tehnoloģijas izglītībā un angļu valodas apguves procesā. Pētījuma metode bija atsevišķa gadījuma pētījums IB World School Wien West 12.klasē. Datu vākšanas metodes bija anketa, pašanalīzes anketa, intervijas un novērojumu žurnāls. Pētījums pierādīja, ka Personīgā mācīšanās vide un mācīšanās mācīties prasmes ir cieši saistīti jēdzieni, jo ir nepieciešamas labas mācīšanās mācīties prasmes, lai izveidotu Personīgo mācīšanās vidi un, šīs vides radīšanas procesā, mācīšanās mācīties prasmes tiek attīstītas. Turklāt svešvalodu stundas ir lieliski piemērotas darbam ar augstākminētajiem aspektiem.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Paper was to explore how Personal Learning Environment (PLE) can help to improve students’ learning-to-learn skills during the English lessons in Form 12. The theme was chosen as learning-to-learn skills development is an important challenge for pre-service teachers. In addition the need for knowledge on how to use the new technologies in education and particularly in process of teaching English has also demonstrated its topicality. The research method was a case study in IB World School Wien West Form 12.. Methods of data collection were a questionnaire and self-reflection questionnaires to the students, interviews with the teacher and observation journal. The research proved that it requires good learning-to-learn skills to be able to create one’s own PLE and at the same time learning-to-learn skills are developed in the process of creating PLE. Furthermore language learning lessons is a perfect environment to work on concepts listed above.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePersoniskā mācīšanās vide mācīšanās mācīties prasmju pilnveidei angļu valodas stundās 12. klasēen_US
dc.title.alternativePersonal Learning Environment to Improve Students’ Learning-to-Learn Skills in Form 12 English Lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record