Show simple item record

dc.contributor.advisorAusekle, Dagmāraen_US
dc.contributor.authorKronberga, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:43Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42914en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11551
dc.description.abstractDiplomdarbā “Varas un valdnieka tēmas atklāsme Mārtiņa Zīverta lugā “Vara” literatūras stundās 12. klasē” pētīta problēma , kā, apgūstot Mārtiņa Zīverta lugu “Vara” 12. klasē, sekmēt skolēnu domāšanas procesu, analizējot varas un valdnieka tēmas ietekmi uz indivīdu un sabiedrību kopumā. Darba mērėis bija izstrādāt metodiskās sistēmas variantu, kas rosinātu 12. klases skolēnus aktualizēt varas un valdnieka tēmu vērtību aspektā gan Mārtiņa Zīverta lugā “Vara”, gan savā ikdienā. Diplomdarba teorētiskajā daļā pētīta psiholoģiskā, pedagoģiskā un metodiskā literatūra par skolotāja uzdevumu un daiļdarba apguvi literatūras stundās. Tāpat teorētiskajā daļā sniegts ieskats par Mārtiņa Zīverta personību un daiļradi, kā arī varas un valdnieka tēmas atklāsmi lugā “Vara”. Pedagoģiskās izmēģinājumdarbības laikā tika veikta skolēnu aptauja, lai noskaidrotu attieksmi pret literatūru un mācīšanos. Iegūtie dati tika izmantoti, lai sagatavotos literatūras stundām, izvēlētos atbilstošas mācību metodes un men_US
dc.description.abstractIn the diploma paper Revelation of Power and Ruler Theme in Mārtiņš Zīverts’ Play „Power” in 12th Grade Literature Classes the author discusses how the study of the play “Power” by Mārtiņš Zīverts can facilitate students’ analytical thinking when analyzing the impact of the ruler and power theme on the individual and society as a whole. The goal of the research was to develop a version of a methodological system that would encourage students to realize the topicality of the ruler and power theme in both Mārtiņš Zīverts’ play “Power” and their own daily lives. In the theoretical part of the diploma paper, the literature sources on psychology, pedagogy, and methodology on teacher’s task and study of the literary work in literature classes have been analyzed. In the theoretical part there is also an insight in Mārtiņš Zīverts’ personality and literary works provided, as well as the revelation of the ruler and power theme in the play “Power”. During the pedagogic pilot project, the surveen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVaras un valdnieka tēmas atklāsme Mārtiņa Zīverta lugā "Vara" literatūras stundās 12. klasēen_US
dc.title.alternativeRevelation of Power and Ruler Theme in Mārtiņš Zīverts’ Play „Power” in 12th Grade Literature Classesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record