Show simple item record

dc.contributor.advisorKincāns, Vladimirsen_US
dc.contributor.authorFinstere, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:44Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:44Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43129en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11560
dc.description.abstractDiplomdarba “Konceptuālās domāšanas attīstīšana vizuālās mākslas stundās 10.klasē, iepazīstot Ojāra Ābola daiļradi” mērķis ir izpētīt konceptuālās domāšanas risinājumus vizuālajā mākslā, iepazīstot Ojāra Ābola mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus, kā arī izpētīt šīs konceptuālās domāšanas attīstīšanas iespējas vizuālajās mākslas stundās 10.klasē. Nolūkā šo mērķi sasniegt, darbā ir izvirzīti vairāki uzdevumi, kuru ietvaros tiek pētīta attiecīgā literatūra, iepazīta Ojāra Ābola daiļrade, veikta konkrētā vecumposma īpatnību analīzi, mācību uzdevumu kopas izstrādi, kā arī veikt minēto mācību uzdevumu kopas īstenošanu praksē, piemērojot atbilstoši vecumposmam pedagoģiskās metodes un veicot novērojumus. Darba secinājumu sadaļā tiek atspoguļots diplomdarba izstrādes gaitā iegūtās praktiski pedagoģiskās pieredzes un iegūto rezultātus apkopojums un analīze, kas arī veido darba būtiskākās atziņas. Pielikumu veido uzskatāmībai izmantotās mākslinieka O. Ābola darbu reprodukcijas.en_US
dc.description.abstractThe aim of the graduation paper under the title “Development of Conceptual Thinking in Visual Arts Classes at Grade 10 Discovering Ojārs Ābols Creative work” is to explore the possibilities of conceptual thinking in visual arts, by applying Ojārs Ābols means of artistic expression and technique as well as to explore the possibilities of development of conceptual thinking within visual arts lessons at Form 10. In order to meet the abovementioned aim in this work several tasks have been set down, i.e.to explore the corresponding literature, to explore Ojārs Ābols creative work, to analyse peculiarities of the particular age range, to develop set of learning tasks as well as to apply this set of learning tasks to the practical experience while carrying out observation and implementing pedagogical methods. The conclusion of this paper consists of the analysis of practically gained pedagogic experience and results, which are the main recognitions of this graduation paper.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKonceptuālās domāšanas attīstīšana vizuālās mākslas stundās 10. klasē, iepazīstot Ojāra Ābola daiļradien_US
dc.title.alternativeDevelopment Of Conceptual Thinking in Visual Arts Classes at Grade 10 Discovering Ojārs Ābols Creationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record