Show simple item record

dc.contributor.advisorAvotiņa, Austraen_US
dc.contributor.authorZunde, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:44Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:44Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43266en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11562
dc.description.abstractDiplomdarba tēma – Identitātes meklējumi laikmetīgajā mākslā vizuālās mākslas stundās 11.klasē. Pusaudžu vecumposms ir nozīmīgs laiks cilvēka dzīvē, kad notiek identitātes veidošanās. Izglītības uzdevums ir palīdzēt pusaudzim viņa meklējumos, plānojot laikmetam atbilstošu izglītības saturu. Iepazīstot un pētot laikmetīgo mākslu vizuālās mākslas stundās, skolēniem ir iespēja izprast labāk ne tikai laiku un sabiedrību, kurā viņi dzīvo, bet arī pašiem sevi, jo laikmetīgie mākslinieki bieži konfrontē jautājumus, kas var būt būtiski jauniešiem, saprotot savu identitāti un pasauli, kurā tie dzīvo. Diplomdarba mērķis ir atklāt laikmetīgo mākslu kā noderīgu avotu identitātes izpratnei vizuālajā mākslā. Autore savā darbā secinājusi, ka laikmetīgā māksla piedāvā plašu materiālu, kura pētniecība skolēniem nostiprina savu identitātes izpratni. Atslēgvārdi – laikmetīgā māksla, identitāte, dzimumidentitāte, etniskā identitāte, apkārtējā vide.en_US
dc.description.abstractThe theme of Diploma Thesis - Search for identity in contemporary art in visual art lessons in 11th grade. Adolescence is a significant time of life when identity is formed. The task of education is to help the adolescent in his quest by creating and designing era appropriate curriculum. Learning about and exploring contemporary art in visual arts, students have the opportunity to better understand not only the time and society in which they live, but also themselves, as contemporary artists often confront issues thay may be relevant to young people, their sense of identity and the world where they live. The author’s aim is to discover contemporary art as a useful source for understanding identity in visual arts. The author in her work concluded that through contemporary art students can echance their sense of identity. Keywords: contemporary art, identity, gender identity, ethnic identity, environment.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleIdentitātes meklējumi laikmetīgajā mākslā vizuālās mākslas stundās 11.klasē. Search for identity in contemporary art in visual art lessons in 11th gradeen_US
dc.title.alternativeSearch for Identity in Contemporary Art in Visual Art Lessons in Grade 11en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record