Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorGlušņova, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:50Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:50Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other45146en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11595
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Liene Glušņova Bakalaura darba tēma: Didaktiskās spēles sākumskolā socializācijas veicināšanai Bakalaura darba vadītāja: Dr. paed. Ilze Šūmane Pētījuma objekts: pedagoģiskais process Pētījuma mērķis: izzināt didaktiskās spēles būtību un tās ietekmi uz skolēnu socializāciju, izmantojot praksē didaktisko spēļu kopu. Pētījuma jautājums: kā didaktiskās spēles ietekmē skolēnu socializāciju. Pētījumā analizēta teorētiskā literatūra par didaktiskajām spēlēm, to funkcijām un to izmantošanu sākumskolā, par socializāciju, raksturota skolēnu vecuma īpatnību ievērošana didaktiskajās spēlēs, veikta situācijas izpēti par didaktisko spēļu izmantošanu mācību stundās sākumskolā, izstrādāta didaktisko spēļu kopa, analizēti pētījuma rezultāti. Pētījuma metodes – 1.Teorētiskās literatūras analīze 2.Anketēšana 3.Novērošana 4.Ekspertu atzinums Galvenie secinājumi: didaktiskās spēles tiek izmantotas mācību stundās, lai dažādotu mācību procesu gan zināšanu apguvē, gan nostiprināšanā. Didaktiskās spēles veic vairākas funkcijas, tostarp arī veicina skolēnu socializāciju. Atslēgvārdi: didaktiskās spēles, sākumskola, socializācija, motivācija.en_US
dc.description.abstractThe author of the bachelor`s thesis: Liene Glušņova Bachelor's thesis: Didactic games in primary school to promote socialization The supervisor of bachelor's thesis: Ed. D. Ilze Šūmane The object of research: pedagogical process Objective of the study: to explore the nature of didactic games and its impact on the pupils' socialization by using didactic game set in practice. Issue of the research: how the didactic games affect students' socialization. During this research has been analyzed theoretical literature about didactic games, their functions and their use in primary school, about socialization, described the compliance of didactic games with nature of pupils' age, situation research on possible use of didactic games during primary school`s lessons, developed a set of didactic games, analyzed the results of the study. Methods of the research: 1.analysis of theoretical literature 2.questionnaires 3.observation 4.expert`s opinion The main conclusions: the didactic games are used during the lessons of primary school, to diversify the learning process both for acquisition and strengthening of knowledge. Didactic games perform a number of functions, as well promotes students' socialization. Keywords: didactic games, primary school, socialization, motivation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDidaktiskās spēles sākumskolā socializācijas veicināšanaien_US
dc.title.alternativeDidactical Games in Primary School for Promotion of Socializationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record