Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanitaen_US
dc.contributor.authorLindberga, Diteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:51Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:51Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other45201en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11597
dc.description.abstractLīdz ar tehnoloģiju progresu būtiski pieaug informācijas apjoms. Visu vairs nav iespējams iemācīties un tas pat arī nav vajadzīgs. Būtiski ir iemācīties, kā atrast nepieciešamo informāciju un kā ar to strādāt. Lai to apgūtu, ir jāattīsta mācīšanās kompetence un tajā skaitā nozīmīga tās sastāvdaļa – informācijas pratība. Bakalaura darbā tiek apskatīts mācīšanās kompetences ietvars, lai saprastu cik lielā mērā informācijas pratība tajā iekļaujas. Tiek analizēta informācijas pratības būtība, tās komponenti un modeļi. Apskatītas mācību organizācijas formas informācijas pratības attīstībai, apkopoti labās prakses piemēri informācijas pratības attīstībai skolā, analizēts konkursa izmantošanas potenciāls informācijas pratības attīstībai. Empīriskajā daļā analizēti konkursu uzdevumi un to potenciāls informācijas pratības attīstībai. Atslēgvārdi: mācīšanās kompetence, informācijas pratība, konkurss.en_US
dc.description.abstractAlong with the progress of technology, significantly increased the amount of information. All of it is no longer possible to learn and it is not even necessary. It is essential to learn how to find the information you need and how to work with it. To acquire how to learn is to develop learning to learn competence and its major component - information literacy. Bachelor's work is viewed within the learning to learn competence to understand to what extent information literacy fit in it; analyzed of the nature of information literacy, its components and models and viewed training organization forms of information literacy development, collected examples of the best practice for the development of information literacy at school, analyzed the potential use of the contest for the development of information literacy. In the empirical part was analyzed the competition tasks and their potential role for the development of information literacy. Keywords: learning to learn, competence, information literacy, the contest.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInformācijas pratības attīstība, izmantojot konkursu kā mācību organizācijas formuen_US
dc.title.alternativeDevelopment of Information Literacy through Competition as a Learning Organization Formen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record