Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņš, Viktorsen_US
dc.contributor.authorPlataiskalna, Vivitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:22:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:22:53Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4987en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11617
dc.description.abstractMaģistra darba „Skolotāju sadarbība multikulturālas mācību vides veidošanās procesā mazākumtautību skolā” mērķis ir precizēt skolotāju sadarbības iespējas multikulturālas mācību vides veicināšanai. Pētījums sastāv no divām daļām. Pirmajā, teorētiski pētnieciskajā daļā, iztirzāti jautājumi par mācību vidi un tās lomu multikulturālu attiecību veidošanā; par multikulturālu sabiedrību un tās ietekmi uz mācību vidi, un par skolotāju sadarbību kā multikulturālas vides īstenošanas vēlamu priekšnosacījumu. Otrajā, praktiski pētnieciskajā daļā ir izvērtēta Zolitūdes ģimnāzijas mācību vide, kā arī aprakstīta skolotāju un skolēnu aptaujas (pārrunu un anketēšanas) procedūra. Atspoguļoti, analizēti un interpretēti aptaujas rezultāti. Pierādīta maģistra darbā izvirzītā hipotēze – dažādojot skolotāju sadarbības formas, ir iespējams pilnveidot multikulturālu mācību vidi mazākumtautību skolā. Rezultātā ir formulētas skolotāju sadarbības iespējas multikulturālas mācību vides veicināšanai un izstrādātas rekomendācijas skolotāju sadarbības uzlabošanai multikulturālas mācību vides uzlabošanai Zolitūdes ģimnāzijā. Maģistra darbs sastāv no 68 lapaspusēm, 6 tabulām, 14 attēliem un 7 pielikumiem.en_US
dc.description.abstractANOTATION The purpose of Master’s work „Teachers cooperation in the process of creating multicultural learning environment at schools of national minorities” is to precise teachers’ possibilities of cooperation to facilitate multicultural training environment. The research work consists of two parts. The first one is desk study part, where questions about training environment and its role in creation of multicultural environment are analysed, questions of multicultural society and its influence on training environment and questions about desirable precondition for teachers’ cooperation in the process of creating multicultural environment. In the second practical part of research training environment of Zolitude Secondary school is evaluated, as well as procedure of teachers and pupils interrogatory (discussions and mediatization) is described. The results of interrogatory have been interpreted, analysed and described. Hypothesis of Master’s work has been proved – it is possible to improve multicultural training environment at the schools of national minorities by diversifying cooperation forms of teachers. As a result of the above mentioned cooperation possibilities of teachers to improve multicultural training environment has been set down succeed and recommendations for promotion of teachers cooperation to improve multicultural training environment in Zolitude Secondary school have been worked out. The Masters work consists of 68 pages, 6 tables, 14 pictures and 7 annexes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolotāju sadarbība multikulturālas mācību vides veidošanās procesā mazākumtautību skolāen_US
dc.title.alternativeTeachers cooperation in the process of creating multicultural learning environment at schools of national minoritiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record