Skolēnu radošo spēju attīstība solo dziedāšanas stundās mūzikas skolā
Автор
Jasmane-Rūrāne, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ināra
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darbā apkopoti darba gaitā iegūtie rezultāti un izdarīti secinājumi. Radošo spēju attīstības process ir būtisks ne tikai mākslas studiju un priekšmetu izvēlē, bet arī jebkurā citā dzīves sfērā, ko izvēlas jaunieši. Būtisks šķiet arī pārejas periods, kas katrā audzēknī izpaužas individuāli. Izvērtējot jauniešus pārejas posmā, secinu, ka vajadzīga individuāla pieeja katram audzēknim un īpaša uzmanība, jo jauniešu īpašas jūtības dēļ, pedagogs tik bieži nepievērš lielu uzmanību savam audzēknim. This paper consists of results that are acquired during research and conclusions. Essential process of creativity growth is vital not only for education but for other teenager’s life areas too.
Teenagers during transition period are emotional and they need an individual attention what often is not proposed by pedagogue.
Creativity growth of solo singing can’t be messured in three or five years long period- it can be messured during life-time. Creativity can be developed not only in art but also in other proffessions. The fact that students later choose proffessions from other life-spheres - isn’t relevant. They are competent in other spheres of art as well and they creativity can use elsewhere.