Show simple item record

dc.contributor.advisorPapule, Evijaen_US
dc.contributor.authorSmirnova, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:09Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:09Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9496en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11766
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir „Jāņa Ezeriņa noveļu apguves iespējas 11. klasē mazākumtautību izglītības programmā”. Temata izvēlei pamatu lika ieinteresētība ar J. Ezeriņa personību, dzīvi un daiļradi; skolas prakses laikā cieša sakarsme ar pašu autoru un viņa literāro devumu latviešu literatūrā. Problēmas būtība: mūsdienu skolēna niecīga uzmanības pievēršana grāmatu lasīšanai un literatūrai kopumā. Diplomdarba pētījuma mērķis ir atrast piemērotas mācību metodes, mācību līdzekļus un macību uzdevumus veiksmīgam J. Ezeriņa noveļu apguves iespējām 11. klasē mazākumtautību skolā. Iegūtie rezultāti: skolēni gūst prieku un gandarījumu no J. Ezeriņa noveļu lasīšanas, izpratnes un analizēšanas. Skolotājs ieinteresēja skolēnus ar radošiem un interesantiem uzdevumiem, atrada netradicionālu pieeju daiļdarba lasīšanā, interpretēšanā. Skolēni ir atklāti radošai sadarbībai ar skolotāju, veiksmīgai pieredzes un viedokļu apmaiņai literāro darbu apguves laikā. Atslēgvārdi: J. Ezeriņš, noveles, mazākumtautību skola.en_US
dc.description.abstractThe Theme of this Diploma Paper is „Novels Familiarization Possibilities Of Janis Ezerinsh At 11 Class In Minority Schools”. This theme was chosed because it is a great interest to learn and to know the life’s dates and fiction of J. Ezerinsh; in school practice was the theme about this writer and his literature’s writings in Latvia. The problems of ens is little consideration conversion of modern pupil to book reading and literature at all. Doploma paper investigation objective is to find decentlies curricular ways and means, teaching aids and teaching tasks to come to successful J. Ezerinsh novels familiarization in minority secondary schools. Teaching results: pupils are satisfied and glad about of reading novels by J. Ezerinsh, like to analise and take in a metter his literature’s writings. Teacher gave a big interest to the pupils with interesting and creative tasks, finded unconventional access of literature’s writings reading and interpretation. Pupils open their brains for siccessful cooperation with teacher and are ready to compare notes whole they read literature’s writings.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleJāņa Ezeriņa noveļu apguves iespējas 11.klasē mazākumtautību izglītības programmā.en_US
dc.title.alternativeNovels Familiarization Possibilities of Janis Ezerinsh at 11 Class in Minority Schools.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record