Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorStikāne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorKrevica, Maijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:10Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9692en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11783
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir „Jāņa Poruka stāsta „Kauja pie Knipskas” vērtīborientējoša apguve 5.klasē”. Diplomdarba autores mērķis ir izstrādāt vienu no metodiskās sistēmas variantiem, kas veicinātu skolēnu ieinteresētību daiļliteratūras lasīšanā un pilnīgotu skolēnu vērtību izpratni. Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras studiju un skolēnu izpētes rezultātā ir izstrādāta viena no iespējamajām metodiskām sistēmām Jāņa Poruka personībai un daiļradei veltītajām stundām pamatskolā 5.klasei. Diplomdarba pirmajā nodaļā ir aplūkots vērtīborientējošas sadarbības nozīmīgums literatūras mācību procesā. Ir aplūkotas cilvēcisko attiecību vērtības Jāņa Poruka darbos. Otrā nodaļa ietver skolotājas gatavošanos stundām, skolēnu vecumposma raksturojumu 5.klasē, kā arī tematisko plānojumu. Trešajā nodaļā ir parādīta skolotāja un skolēnu vērtīborientējoša sadarbības norise Jāņa Poruka stāsta „Kauja pie Knipskas” veltītajās stundās. Ir apskatīts arī skolotājas un skolēnu sadarbības izvērtējums. 5.klasē. Jāņa Poruka stāsts „Kauja pie Knipskas” rosina uz vērtīborientējošu sadarbību, un daudzveidīgas mācību metodes, sadarbības veidi, vērtīborientējoši un radoši uzdevumi veicina vērtību izpratnes veidošanos.en_US
dc.description.abstractThe teme of the bachelor paper is analyzing value- oriented aspects of Jānis Poruks’ essay „Kauja pie Knipskas” in grade 5. The aim of the paper is to work out one of the methodology sistem variants that would facilitate students’ interst in reading literature and improve their value understanding. As the result of pedagogical and psychological literature’s studies and pupils research the methodical system is elaborated for implementation in lessons devoted to Janis Poruks personality and works studies in grade 5. In the first chapter the value- oriented cooperation between pupils and teachers is analysed, its significance in the process of literature acquisition. The values acknowledged in Janis Poruks’ creative work are revealed in the context of literature. The second chapter comprises teacher’s preparation for lessons, the characterization of pupil’s age in grade 5, thematic plan, as well as the characterization of the choice of methods and work organization. In the third chapter the value-oriented cooperation process between teacher and pupils is revealed in lessons devoted to Janis Poruks’ creative works. The analysis of cooperation between teacher and pupils, as well as its evaluation is reflected in grade 5. Janis Poruks’ essay „Kauja pie Knipskas” stimulate towards value-oriented cooperation, and varied teaching methods, modes of cooperation, value-oriented and creative tasks enable the development of values comprehension.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleJāņa Poruka stāsta "Kauja pie Knipskas" vērtīborientējoša apguve 5.klasē.en_US
dc.title.alternativeAnalizing value-oriented aspects of Janis Poruks essay "Kauja pie Knipskas" in Grade 5.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige