Show simple item record

dc.contributor.advisorVulāne, Annaen_US
dc.contributor.authorPizāne, Ainaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:23:11Z
dc.date.available2015-03-23T13:23:11Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9700en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11784
dc.description.abstractDiplomdarbā „11. klases skolēnu runas kvalitātes uzlabošanas iespējas latviešu valodas stundās” izvirzīts mērķis izstrādāt un aprobēt didaktisko materiālu 11. klases skolēnu runas kvalitātes uzlabošanas iespējām latviešu valodas stundās. Diplomdarbu veido 4 nodaļas, kurās atspoguļota teorētiskās literatūras studijās un izmēģinājumdarbībā gūtā pieredze. Tiek atklāta runas kvalitātes problēmas teorētiskā un praktiskā aktualitāte, tās iespējamais risinājums lingvodidaktikā, iepazītas un raksturotas izmēģinājumdarbībā iesaistīto jauniešu vecumposma īpatnības, attieksme pret latviešu valodas mācībām. Darbā analizēta izmēģinājumdarbības norise, kā arī apkopoti un izvērtēti pētījumā gūtie rezultāti. Pielikumos aplūkojams darba autores izstrādātais un aprobētais didaktiskais materiāls. Izvērtējot gūtos rezultātus, secināts, ka diplomdarba mērķis īstenots daļēji, jo skolēni spēj atpazīt runas kļūdas, komentēt tās, taču viņi vēl nespēj pietiekami sekmīgi uzlabot savu runas kvalitāti. Lai gūtu būtiskākus rezultātus, nepieciešams ilgāks laiks.en_US
dc.description.abstractThe aim of the diploma paper „The possibilities to improve the speech quality of 11th grade pupils in the lessons of Latvian language” is to work out and to approbate didactic aids that would help to improve the speech quality of 11th grade pupils in the lessons of Latvian language. The diploma paper consists of 4 chapters, which reflect the experience gained both in theoretical studies of literature and pedagogical observations and experiments. The theoretical and practical urgency of the speech quality problems and the possible solutions in lingvodidactics are viewed in the diploma paper. The author of the paper has also considered the features of the age period and has described pupils’ attitude towards the subject of Latvian language. The procedure of the pedagogical experiments and the results gained in the research are summarized and evaluated in the diploma paper. In the appendices the didactic aids that were approbated and developed by the author of the diploma paper are viewed. After summing up the results, the author of the diploma paper has come to the conclusion that the aim of the paper is achieved partly because although pupils admit the presence of speaking mistakes and can comment on them they still lack skills of how to efficiently improve their speech quality. To achieve more relevant results, more time is necessary.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title11.klases skolēnu runas kvalitātes uzlabošanas iespējas latviešu valodas stundās.en_US
dc.title.alternativeThe possibilities to improve the speech quality of 11th grade pupils in the lessons of Latvian language.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record